Friday, July 9, 2010

poblem poblem

oke now.. rase nak jerit jer.. ok kiter kire same2 utuk jerit keh?

1
2
3

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

ok.tak lega.
em mesty pelik ape lah yg banyak sangat poblem nye kan? em kalu boleh mimi malas lah nak amek port dalam poblem2 mimi yg x berapa rumit lg menyesakkan ni.. tp susah sebab mesti nak pikir..

poblem 1

pasal SPM
-yer mimi sangat tak bersedia lagi untuk amik peperiksaan di atas, ta kesah lah dari segi mental ke fizikal rohani emosi lahiriah jiwariah preparationiah.. aduhh.. rasa macam kecutt je perot mimi ni bila memikirkan yang tahun ni sy amek SPM? n yg paleng teruknya lg 3 bulan lebih je? omg. rase nak muntah sekarang. ok mimi sgt teruk

poblem 2

pasal trial SPM
-ok ni lagi satu hal. lagi 5 minggu je nak trial tapi mimi maseh duduk bersahaja je. bukak buku pon gitu2 jer. ish bila nak sedar ni mimi. tolonglah.. awak nak failed ke pekse ni? esh ta baek tu mulot jahat eh. haa.. kalo gitu, study now! jap eh bg sy habes memblogkan diri. ommmm++

poblem 3

pasal halatuju lepas SPM
-ni lagi lah pening. tataw nak pergi mana. puas jumpa umi, cikgu azah.. mereka suruh mimi apply je matriks. temasuk lah kawan ngek ngek mimi. em tapi masalahnya mama n abah prefer mimi untuk amik asasi o diploma. camne ek? erm. kompius2.. tatawu spe yg lagi betol. ahhhhh

poblem 4

pasal masalah misteri
- ni lagi satu yg menyeksakan.. dok umah pon rasa ta selamat.. ah. benci tamo citer lah

poblem 5

pasal syauki
-ok hal ni memang dah lama mimi pikir. emm ni name dy barulah betol2 cerita syok sendiri melampau extravaganza yang tade kesudahannya.. sebab mimi tawu dia n mak nya sgt ta suka sy yer anak2.. mcm mne tawu? taw lah. penat dah mimi usha dia okeh. (nampak tak sy sgt tatawu malu? uhhh o0'') penat dah pika n nas suh mimi bnti untuk syok sendiri kat lelaki itu. tp x leh lah korang. korang pon tawu lame kot aku ss kat dia. em. betapa setia nya aku kan kan. ok korang boleh muntah sekarang ;D

poblem 6

pasal ami
- ok ini lah perkara paling rumit yang penah mimi rase. macam sayang macam benci. macam suka macam tak suka. nas dah suruh mintak petunjuk macam mana n mimi akan try buat hari2.

poblem 7

pasal orang tu
-mimi rasa benci lah kat orang tuh. dia sangat annoying ok. ah benci benci benci.

k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

kedengkian melanda dlm masyarakat melayu?

salam..
First of all , mimi poning betui lah kat some ppl yg selalu dengki bila tengok kebahagiaan orang lain.. kenapa ye selalu nak wat kerja2 terkutuk spt dengki mendengki ni.. penat tau.. kalau setakat dengki biasa its oky but kalu sampai menyusahkan n membahayakan orang yg ta berdosa ni.. kaw tu yg membuat benda haram jadah tu bertambah tambah lah dosanya.. kaw paham tak? kaw ta sedo eh kaw tu dah tua dah tak lame lagi je kan.. dah banyak sangat ke kaw kumpul pahala nak bawak g sana? ha?! silicca lah anda mak cik tua! hish. mimi harap2 kaw cepat2 lah dapat hidayah supaya berubah ea.. jangan sampai ape yang kaw buat tu memakan diri sendiri.. dah zaman moden ni pon maseh nak buat macam tu.. ape nak jadi lah.. bak kate cikgu mimi dunia ni tinggal sejengkal je lagi kan, so cepat2 lah benti sgla pbuatan hina lagi berdosa kau tu ea machik ta seda diri. grr..!!

Ya Allah, kau ampunkan lah dosa ku mengutuk individu berkenaan di sini. aku mohon kepada-MU Ya Allah berikanlah taufik dan hidayah kepada individu tersebut supaya segera bertaubat dan kembali kepada jalan kebenaran-MU.
Amin Ya Rabbal Alamin..
k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!