Saturday, May 29, 2010

Sheraton Imperial Kuala Lumpur, Malaysia

ok semua..nak cakap ni..tika saat ni org tgh sebok bace buku utk exam isnin ni..mimi dengan bangganya mengumumkan mimi skrg kat kl.....!!haha..teruknye mimi kan..baru ckp tanak ikut tp tbe2 smpai jugak ke mari..dan dgn penuh bangganye jugak mimi ta bce buku pon..hahak..suke kau ea mi, kang nanges jawab pekse tataw..dan mimi tggal kat hotel seperti yg tertera d atas..woi!cantek siot hotel dy..ni mmg betol2 lah jakon tahap kambing mengaum dah..serious mimi ta tipu..nak ploud gambo2 nye tp ta bwk kbel lah..so t dah habis exm bru msk kan lah ek..stibanye d htel ni..dgn pnuh bangganye mimi yg kelaparan tahap tenuk yg nak teberanak telah perasan dirinye bak permaisuri telampau..ye..mimi tlh mengorder (eh btol ke aku eje?) makanan yg mahal..haha..dan sgt sedap ye semua..nak x?em kalu nak dtg lah sini..eish asal mimi promote lak ni?ehhe..dan skrg menunjukkan pukul 11.30 malam dan akk ku yg kuar ngn faris ta balik2 lagi dan mmbuat kputusan yg agk bongek kerane nak g tgk WAYANG???!!!hui gila lah akak ku yg sgt brani ciput2 itu..dan mimi yg kne jawab dgn abah!cheesecake!esh tanak cheesecake ah tuka..cokelat btol!mimi yg dedo ye sbb abah dok tnye mimi je!harghh..kak balik cepat!abh biseng ni..k lah sblum abah menjadi lebih bseng kerana mimi mengonline kan diri d saat septotnye mimi kte nak blajo bek off skrang!!ahhhhhhhhhhhhhhhh..papai..k mimi FULLSTOP
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

benci bilang cinta

okeh sekelian..ni bukan citer cinta ke citer benci ke atau yang seanak-keanakan dengannye okeh..ni citer benci bilang cinta yg tgh sbok tayang kat astro prima..ohh..mimi suka citer ni!wah bejaya citer ni..knpe mimi ckp bejaye sbb mimi sgt ta suke citer2 indon ni..da macam melimpah2 kat tv Malaysia ni..kadang2 rase dah macam dok kat sane je..hahak..tp yg best citer ni ialah sbb dia ciplak cam same je kot ngn citer princess hours..so agak menarik..yang beze nye cume dy tambah unsur2 lawak lah coz citer korea uh cm heavy sket..tp mmg minat ah citer ni..bravo2..dan sebab citer ni lah mimi gado ngn akak kot sbb dia nak tgk citer syah jihan kat tb3 uh..ala yg ade kak poja kite ngn kamal adli..ala tataw ke..ha bukak lah tv3 pkol 630 smpi 730 cternyerr..okeh kalo korang ta pcaye cakap mimi yg citer ni mirip sgt ngn princess hour ha tengok ah ni...

PERBEZAANNYEEE.....


Benci Bilang Cinta Princess Hours (Goong)
Dimas beserta para pengawalnya
Lee Shin beserta para pengawalnya
Dimas dan Claudia sedang berbicara empat mata
Lee Shin dan Hyo Rin sedang berbicara empat mata
Winda ngah ngintip dimas ngn claudia
Chae Gyung ngah ngintip lee shin ngan hyo rin
Dimas mengancam Winda agar tutup mulut
Lee Shin mengancam Chae Gyung agar tutup mulut


Winda dan Claudia berlanggo


haa..cye dah? lebih lanjut tgk ah cter ni..agak best lah..hehe..k mimi FULLSTOP




FULLSTOP with much love : mimiSAJA

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!