Friday, May 28, 2010

entry khas untuk nasyitah(eh btol ke aku eje name kau?)

wahai nasyita..adakah kau maseh bermimpi di siang hari dan d siang malam ni..sedarlah wahai sahabatku..bangun...bangun...jangan mimpi lagi wahai nasyita..sedarlah bahawa sesungguhnya encik azhar..........





















































































lebih senang dengan ku!wkaka..sebagai bukti cuba teliti gamba di bawah ea nasyita yayang..

okeh cucu-cucu semua utk pgtahuan sy yg amek gamba ini...haaaa..tengukk tu cara dia pandang aku..tengok betol2...haha..betapa romentik nya dari cara dia memandangku..wakakaka..ade lagi ye cucu-cucu bukti kukuh seterusnya...



























ade...






































ha..tengok tu betapa tesembol nye biji mate dy sebab tgk aku..dan nak wat aku cair dkat dia..lihat nasss....dy ta pandang kaw..dy pandang aku!!waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

tuntasnya: encik azhar, jangan pandang sy sbgitu lagi! i malu u!haha :D

p/s:untuk nas, jgn bsedih..en ravi setia menanti mu:P
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!