Saturday, August 14, 2010

MU

MU
ade banyak maksud di sebalik dua huruf di atas. probability dia boleh jadi banyak sebab dia huruf.
boleh jadi man. united, boleh jadik mainak upah, boleh jadik makan umi, boleh jadik ape ape lah.. termasuk lah miss u.
ye. miss u. mimi rasa tu lah makna yang paling logik yang boleh diterima oleh logic gate otak mimi. bukan setakat logic gate or and dah.. ni dah tahap campoq semua sekali. fine. mengarut.
**bermula sesi luahan mimi**
setelah lama si dia tak text sy, yer sebab dia berada di tempat yang jauh.. jauh daripada saya. jauh daripada semua orang. tiba-tiba dia text saya tadi. kami msg macam biasa. konon-konon macam tiada apa-apa yang berlaku padahal dalam hati..hanya tuhan yang tahu. yer. saya yakin. dalam hati dia pun macam tu jugak. saya cuba untuk buat-buat macam tiada apa yang berlaku. ala. sama macam dia. dalam msg2 antara kami tadi kami hanya cerita tentang pelajaran, ramadhan, SPM & SPM & SPM. melalui cara kami msg, saya tahu dia gembira dapat msg ngan saya. yer. bukan lah nak kata syok sendiri ke ape. tapi memang kenyataan. saya tahu. saya kenal dia. dah lama. bukan sesaat dua. dia ada ajak saya keluar, tapi saya tak nak. bukan sebab ape. saya malas. hee. dan dia mengakhirkan msg dia dengan membalas (ayat rahsia). MU. finee. now saya pening, apa pulak maksud MU tu. awak ni, aishh! saya malas nak tanya, sebab benda tu saya rasa tak penting pon. cuma yang saya pelik pandai pulak nak text saya lepas dah lama ta cntact saya? aish! ingat dah lupa :(
**selesai sesi luahan perasaan mimi :)**
the moral of the story : fikir dulu sebelum buang mimi :) k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!