Monday, June 25, 2012

hijaunya dekan kali ni

Assalamualaikum wbt

semester ni aku dipanggil lagi untuk diraikan di dewan tamingsari. sebab aku retiss semua orang nak panggil aku pergi sana sini. puihh. tak payah nak berangan lah kau. ehem! alhamdulillah rezeki semester dua berpihak dekat aku.
alhamdulillah :)
disebabkan ahad lepas aku keluar berjimaba di bandaraya melaka yang sesak dengan kereta, ops bersejarah tho :) pagi pagi buta aku dah gigih gosok baju sebab aku tahu kalau masa subuh tu baru nak buat semua. hemmm. malas nak cakap. memang aku pergi event ni tak gosok baju lah,
and yes yes!


andaian gua tepat. pukul 6.55 pagi aku dikejutkan dengan suara levelmate, alin si budak mascom jerit

 "mi !! kau tak pergi ad ke? - alin

sumpah alin kau punya suara boleh dijadikan alarm phone aku. sumpah ni weh! punyalah susah aku nak bangun tapi dengar suara kau terus terbeliak mata aku? ingatkan apa lah yang kecoh sangat, rupa rupanya suruh aku pakaikan eyeliner dekat mata dia. dengan mamai mamai pun aku terus tenyeh benda itam tu kat mata dia. haha. nasib kau lah alin.

nak dijadikan cerita aku sakit perut lah pulak pagi tu! dush! lambat lagi. kesian shee terpaksa kelam kabut bawak kereta semata-mata tak nak terlepas pendaftaran pukul 8 tu. kalau nak tahu, 8 pagi tu dikira max masa pendaftaram. hehe. SORRY shee melambatkan kau :(

emcee :)
alhamdulillah, dalam kelambatan tu sempat lagi aku sebat air kotak beberapa kotak. haa. kau hado? berdosa tak aku ek ambil banyak banyak ni? hmm, tapi ajk kata banyak lagi lebih. gasak lah :)

kebosanan dan kelaparan
masuk masuk je aku punya turn number 18. depan gila vaveng tempat duduk aku. dah lah ada air tumpah beul betul kelepek! depan aku. dah aku jadi ajk kebersihan sekejap. haishh. nasib retiss. sedeh! haha

punyalah lama mak nok tunggu tuan rektor nak mai, akhirnya pukul 10.30 pagi baru mai. nasib mai jugak ok :)

lepas ucapan dengan dengar artis menyanyi lagu seroja, terus barisan aku dipanggil untuk beratur dekat tepi dewan. dup dap dup dap.

all the GPA 4.0 student. congrats shee :)
(tiga dari kanan)

alhamdulillah :)
majlis habis dalam pukul 2 petang. terus beratur beratur pergi makan. tapi ramainya manusia. 600++ orang nak makan dalam 1 khemah comel. memang tak dapat lah. aku terus minta tolong kawan aku yang jadi ajk masa tu amik kan makanan. hua hua hua :D


iklan colgate :D
lepas je makan sempat lah juga main main bergambar dengan semua classmate yang dapat dekan untuk semster dua. makin bertambah! tahniah semuanya! tapi hampa tak tahu ranking kita nombo berapa kan? aigoo. balik balik bilik terus pasrah terlentang tengah tengah alam keletihan dan kepenatan. penat apa pun tak tau lahai

disebabkan aku dah berzanji dan berjanji nak belanja pizza dekat classmates yang naik kereta era last sem, petang semalam juga gigih aku paksa shee bawak aku pergi dominos! yay! thank you shee sebab sudi teman kita! wehee :)

makan kau! HAHA
k lah mimi FULLSTOP.
nota : akan ada lagikah Dekan buatku untuk semester tiga? pls pray for me. thank you :)

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!