Sunday, May 12, 2013

syok sendiri mungkin?

Assalamualaikum wbt

yeahh yea.. since ada dekat rumah untuk dua minggu ni..tak panas punggung duduk kat rumah..mesti hilang..madah berjalan je.. duit pun laju je habis, mengalir macam air. haha!

tapi aku tak tahu apa pasal sejak dua menjak ni, aku ni dah jadi mangsa jammed je. stuck 10 20 minit aku chill lagi..ni kalau dah sampai berejam..haiiii cari nahas kan?

tak tahu lah aku yang salah masa keluar rumah masa peak hour ke acano tah..tapi yang malam malam kau pegi duduk atas jalan pukul 7 silap besar ah..memang orang balik kerja jalan kaki kan cerita dia. hok aloh

tapi yang menjadi kemusykilan dinda kala ni, ada sekali aku keluar pukul 3 petang.. okay ni nak salahkan siapa pukul 3 dah jammed? c'mon ah..pepanas kot.. semua sibuk nak berjemaah atas jalan dah kenapa? baik lah duduk rumah lek lok layan sinetron petang ke..haihhh

kalau aku..hmmm sorry lah.. aku dah tak minat sinetron. sakit jiwa kalau nak tunggu dia punya cerita habis ! dah mati boleh hidup balik...pastu mesti ada scene penjara...zoom in zoom out..  puhahahhah kbye

so masa kereta tengah stop, selain karaoke apelagi lah yang boleh aku buat kan? kongkeng kongkeng...vain jelah. bajet bajet cantik je kan. hidung kombang gigi kokak. pui

syok sendiri. tapi malu sebenarnya orang kiri kanan tengok tapi ada aku kisah..mesti dorang semua dah berdosa kan kutuk aku. haha. takpe aku maapkan. he he. aku kalau dah bosan lekat lah dia dengan handphone tu..

tu nasib baik aku tak record masuk keek.. well say hello to keek (!) lol

motip entry ni mi? motip!!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!