Thursday, July 15, 2010

grr. mesranye?

ok. ni cerita pasal tak puas hati. ahh. menyirap nye aku tengok coki2 aku bermesra-mesraan dgn wanita eh eh salah lak.. gadis lain! mimi yg tengok dari jauh ni hancur lulur hati. ok nak muntah. mesra sangat wak! huhu. salah dia kah? salah aku kah? tapi kenapa masa mimi duduk situ.. dia tak nak g? tp bila mimi dah bla baru dia tehegeh-hegeh pergi kat situ? hish. kenapa coki2 suka elak dari mimi? adakah sebab dia takut dengan saya? wak, saya ta makan awak lah bongok! em.. tapi mesti orang ingat mimi saja-saja jer kan syok kat dia. eh gila saje2? tipulah cakap saja. ingat senang ke nak syok kat orang? eh senang kot? haha finee, mimi gatal! tapi tapi nasib lepas tu dia pergi kelas mimi.. wah! gembira nya saya tapi tadelah tunjuk bahawasanya dalam hati ni dah berbakul-bakul taman bunga terbentuk. wakaka. walaupun sebenarnya tempat dia bmesraan tu pon dekat je ngn kelas mimi. bukan dekat memang beberapa tapak je dah sampai kelas. haha. sampai kelas mimi terus berterus terang dengannya tanpa segan n silu. ok mimi mmg sgtt keterlaluan gatalnya. ada sape sape boleh tolong garukan? mimi cakap ah geram kot tengok dia ngan gadis itu lalu dia hanya berkata 'ellleeeehhhhhhhhh....' pergh nyirappp... sabar jelah kan.. padahal dalam hati dah cair ni. suara dia.. fuhh!! menjatuhkan iman ku sememangnya! esh syuh syuh iblis! laknat kau! lepas tuh rasa macam tak nak jauh je kan dari dia.. ok telan muntah korang sekarang! haha tp lepas tu ape nak buat.. datang pulak si haran n menaga soh tolong business dorang iaitu menjual makanan n minuman kat cekgu-cekgu. haishh.. tapi mimi tanak mengalah coz masih lagi dok bebual ngan dia. esh. mimi sangat angau ye anak. eh lantak lah? haha. kerana setiap kali kami berbicara n bercanda dunia ini bagai terhenti.. setiap masa juga sangat berharga lagi2 bila ngn dia. haha now muntah balik. ramai dah yang tahu pasal benda ni bahawa mimi syok kat dia. tapi sebenarnya mimi kesian ngn dia sebab bengang lah kot ade org suka kita. lagi2 dapat pempuan yang ta geti malu cam aku! haha. naseb kau lah coki2. dah lah tak sanggup nak cerita lagi pasal dia. geram! ngiauu!! haha

p/s: tadi kat jusco jumpa gurl ni bapak besa siot kaw punya.. macam kepala 2 bayi yang disambungkan! aduh! kalu dah tau sgt keterlaluan besanya ta geti2 agaknya pakai baju tu besa2 sikit ni dah tejojol pakai baju saiz adek last kaw! wat dosa mata aku je.. cis!

k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!