Saturday, July 24, 2010

hL part 3

wah! nampak nya mr susu singa betina sudah sampai tahap klimaks nya. kali ni serius punya mimi cakap memang macam singa betina dah. tapi lagi teruk dari singa betina! hambek

**sialan mr susu**

bapak dia! kaw nak hempas-hempas barang pulak dah sekarang! amboi. naseb barang kaw. kalau barang aku? aku hantok kepala kaw kakang. eh setan lah anda. kalau dah 24 jam kaw nak aksen jep! g mati la! nak mengamuk pun berpada-pada lah. semua orang pun buat silap lah bodo! asal lah kaw yg ajar aq! pakal je aku tak bla tadi! tak sedo agak nya gaji kaw bapak aku yang bayar. baik aku blajo ngn encek coklat. dia lah yg ajar aku banyak benda dari setan macam kaw! e. silica! benci siot aku dengan kaw! pastuh nak buat muka.. babiiiiiiiiiii..................... benci siot! bila lah nak habes ni. oh spm! cepat lah habis.

**Ya Allah**

ampunkah lah dosa ku kerana dah mengutuk orang macam tu. dugaan..
k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!