Saturday, July 17, 2010

mogok.day 4

mimi kejam? kejam ke? asal pulak? sy ta buat apa-apa pun dengan awak kan.. tapi tapi mimi ade buat bodo ngn ami.

ye. sy mengaku sy salah. tapi kan awak ta boleh lah nak salahkan saya hundred percent. huhu. sebab apa yang berlaku pun berpunca dari awak kot? sape suruh awak carik pasal dengan saya? haa.. banyak kali da kot dia mintak maaf kat mimi. siap bagi2 gambar berunsur riak sedih tepangpang kat muka beliau.

hah! ingat aku kesah? fine. mimi kejam. kesian kan org tuh kaw buat gitu. biar lah.. biar dia rasa. selama ni dia buat salah dia mintak maaf aku approve je. tang ni lah nak mengedix sikit. ececehh. harap dia tak baca blog mimi. wakaka.

kembali ke cerita asal. yelah selama ni dah banyak bagi muka. kerap kali dah dia asyik kata maafkan saya. forgive me plz3.. dah lali sangat dah. mimi je yang malas nak memanjang lebar kan perkara2 berikut dgn hanya melupakannya. wah. baik kan mimi. yee.. mimi baik. jadi salah ke kalau kali ni jadi kejam sikit?

wah. sesi melepaskan geram nampak cik mimi?

selama ni dia baik jer. mimi akui. tapi kengkadang dia buat benda yg ta patot dia buat. kawan2 mimi ramai dah bagi nasihat jangan bagi muka sangat ngan dia khususnya pika. yer pika sangat berpengalaman dengan hal-hal lelaki. haha. tapi.. apa nak buat. mimi ni kan baik. haha. ok now muntah lah.

em tataw lah nak tambah mogok berapa hari lagi ni. lama-lama kang kesian pulak ngan dia. kang ada pulak dapat call dia masuk hospital. hehe. jahat aku!

k lah mimi FULLSTOP
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!