Saturday, July 2, 2011

Ladda Land sumpah boleh buat orang pengsan!

salam semua. woot woot.. bertemu kak leha dalam rancangan "eh apa pulak tak boleh?" keke.
sumpah merepek!

fine.
^_^

korang dah tengok transformer? aku nak sangat tengok tapi apa nak buat.. tiket wayang pukul 5.40 tak mengizinkan aku nak tengok cerita tu sebab aku pergi cinema naik bas. well. bro dah tak ada dekat melaka kan. huhu. sedehh acikk


jadi nak dijadikan cerita aku dengan member$ pun gerak lah BANDA melaka. cett. nak jugak sebut banda.. eh bandaraya pulak tu.. jangan lupa haa. jadi kami semua pergilah Jusco Melaka yang besau tu.. sebab situ ada cinema kot.. huhu. kitorang gerak lepas habis kelas account. (ada test next week mi jangan lupa!!)

bas lendu.. haha

disebabkan this is lendu, and tahu kan bas dekat sini macam mana. kalau tak tahu google lah nanti nampak bas tai hye kesayangan aku tu. keke. ada dalam sejam jugak nak sampai banda walaupun naik kereta 20 minit+ dah boleh sampai, kira bersyukur selamat sampai daripada bas tu rosak dan kami kena tunggu tepi jalan.. huishhh

sampai je Jusco aku terus ngap tom yam kat food court dia. huishh. terbaik dari ladang!! lepas tu mula lah aksi-aksi pempuan bila dah jumpa camera. ye dop? sementara nak tunggu wayang pukul 5.10 petang tu lepak lu.. puseng-puseng kasi pening itu jusco. ==,


with zani :)

roomate merangkap classmate :D

with syikin momel.

eh nasyita kamal! aku dah geti wat yang basic tu! eheh!

zani - wardah - syikin (momel sangat lettuw! HAHA)

alolo momel sangat itew kan awok ^_^

mana aku ni? haishh.

jadi aku tengok cerita ladda land. okay fine. sumpah stupid cerita ni. terkejut kot aku. dah ah sebelah seat kosong. dok tetengah. gasak weh aku asyik mencarut je dalam wayang. dah semua gelak. jerit kalau slow takpe jugak.. ni macam nak runtuh aku jerit, memang aku asyik ngadu nak keluar je. terkejut weh cerita dia. HUHU. tak cayo pergi lah tengok.

pelakon utama. comel dak kecit laki tu :)
ending dia sedih sampai member aku nangis. wuhahahhaha. yang ni tak tahan weh. kalau nak tahu member aku yang nangis ni sangat rock kapak tapi hati penuh dengan segala jenis taman bunga. HAHA. tak macho ah weh! HAHAHHA. aku bantai gelak je dalam cinema tu. keke

"emmy! kau lawak! HAHA

k lah mimi FULLSTOP
mode:nak shopping takdak duit pulak! huhu. semua tengah sale lak tu. haduyaiii pun..

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

2 comments:

Unknown said...

x tengok lagi cite ni

mimi said...

tengok lah! bestt ohhh

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!