Thursday, February 23, 2012

yehaaa! sijil berguna buat masa depan. cehh!

Assalamualikum WBT

sijil tuuuu! yeahh! alhamdulillah dapat jugak akhirnya!
semalam aku telah dicolek! aku skip kelas. ehm lebih tepat lagi aku ponteng dua kelas! colekan kali ni agak berbeza sebab aku dicolek oleh shee ke Taming Sari. hua hua.

kidding! semalam ada majlis anugerah dekan.. untunglah dek nun dapat dekan! ye ye. terima kasih. finee.. nak dijadikan cerita sepatutnya majlis ni mula pukul 8.30 pagi. punyalah lecturer suruh kitorang ni daftar sebelum 8.20 pagi. kalau lambat dah tak boleh ambil sijil. tapi.. nan hado! majlis mula dah nak dekat pukul 10 pagi!

VIP lambat.. tu aku boleh sabar.. tapi kenapa depa seperate kan aku punya tempat duduk dengan classmates? homaigod! kau tak tahu agaknya aku boleh mati kebosanan tahap ibu yang nak terberanak kau tahu? err err. nampak macam tak ada kena mengena di situ..okay krikk krikk.. handphone gua pulak buat hal. bateri habis macam mana gua nak main game! bosan nya lah kan.. sampai nak tertido aku dengar speech pagi tu. herm hermm..

apa-apa pun masa nak naik pentas ambil sijil tu gua tak adalah nervous sangat.. tapi disebabkan dewan tu punya aircond yang sumpah sejuk kedendang.. mulut gua pulak yang tertiba dan tiba jadi nervous. menggigil. hahar! buduss. buat malu je masa cakap dengan datuk rektor tergagap gagap sikit. cess!

dijanjikan habis jam 2 petang, but at the end of the event. pukul 3 kak jah oi! tapi baguslah sebab dapat ponteng kelas! wuhaha! bahagia mak nyah! ehh ehhh salah! bahagia mak, nyahhh~

part of my classmates yang dapat dekan last sem! congrats yall!
yang ada selempang purple tulah shee. 4 rata tau dia. congrats tayangg~
tiga orang lagi hilang! dating leteww. bhahaha!

PJ dan MOK yang kunun nyah BFF. wua har har

ini cap! anak gua! lu ada ke anak? HAHA
 apa apa pun.. aku dapat makan nasi minyak sebelum balik! walaupun tak berapa nak sedap, tapi aku curi ayam dia sampai dua ketol disebabkan kelaparan tahap maksima! kesian dekat orang belakang, tapi kesian lagi perut aku yang menendang nendang minta makanan! HAHA

***

akan ada lagikah dekan buatku semester kali ni?
jeng jeng jeng
Doakan kejayaan aku wahai sekalian umat
i lap yewww :)
***

k lah mimi FULLSTOP.
note: mengantuk lah seshhh!!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!