Sunday, February 12, 2012

Bollywood Night TPT

Assalamualikum wbt

nampak lah aku lari tema di situ -.-"

So, semalam kolej gua buat dinner. dinner yang kena bayar 40 hengget tu. hannbui wa cakap sama lu bukan main mahal kedendang lagi okay. tapi disebabkan gua penghuni tpt yang berdedikasi berintegma dan bertoleransi, gua join lah jugak dinner ni. bukan selalu pun dapat pergi dinner dinner ni. siapalah gua dekat uitm ni pun..HAHA. (oh semm! asal guna gua? nampak brutal sangat)

antara levelmates yang tertinggal bas 1 & 2. what to do?
nak dijadikan cerita petang semalam kena bersiap sebelum 4 petang, sebab bas bertolak pukul 4. memang aku ni jenis yang menepati masa sampai siap lambat. lambat 10 minit je pun. terus tertendang masuk bas ketiga. oh semmmm! tunggu lagi satu jam. sempat lah aku mandi..solat asar. ehem! KAU HADO?


dinner time, just sebahagian je okay :)

lupa nak cakap. dinner kolej ni dibuat di Mahkota Hotel Melaka. depan depan tu terus ada mahkota parade. masa aku sampai, dengar lah bebudak level lain menapak pergi makan mcD sebab sampai awal sangat and dah kebulor tahap cipanzee. dengan pakai baju bollywood diorang pergi, and depa cerita lah orang macam pelik lah  tengok depa like "what the hack! mana datang budak budak hindu!" wakaka. suka hati aku buat dialog sendiri.

aku yang tengah kebulor jugak ni memang menunggu masa je nak tunggu penutup depan mata ni dibuka untuk aku santap. tapi sayang sekali, depa bagi aku sup tulang dulu and bergedil. nasib lah sup tu sedap.. kalau tak mahu aku merajuk pergi makan mcD dekat MP, heheh :D

tengah tengah makan, surprise lagi bila MC suruh setiap level wajib buat persembahan. memang haru biru lah kan. 

my level - mahsuri. cer teka mana aku?
malam yang ohsemm lagi bila semua sporting habis and menari macam orang gila. nasib baik kolej aku dapat MT yang gila-gila. kalau tak.. memang tak lah nak menari sehati berdansa malam ni. keh keh. puas lah aku dapat menari macam orang gila bini malam tadi. wuhahahah

karaoke session :)

dancing ahak ahak :)

and here we go antara MT yang sangat oh semmm baju depa :)

paling kiri - MT akademik :)

kiri - MT kebudayaan

kanan - MT sukan.
dalam banyak banyak MT, YDP kolej : kak Mar yang saaaangat cantik letiupss tu aku lupa nak amik gambar dengan dia. 

classmates gua yang cantik cantik belaka :)



k lah mimi FULLSTOP
note : bye bye :)

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!