Monday, July 9, 2012

hari yang panjang. kot

Assalamualaikum wbt.

lama gila tak menulis men-type tiba tiba rindu nak berblogging. woot woot! weekend lepas aku balik rumah (!) hooorey hoorey ! tapi sedih tak dapat nak attend wedding tu. dapat join kenduri malam sabtu tu je. okay lettew. nasib ada handsomepj yang baik offer join balik JB. kalau tak memang tak lah aku dapat balik ghummah weekend lepas :) motipp kau bold nama dia?
(mintak mintak dapat tumpang lagi lain kali! hahak)

tutup mulut (!) haha

dapat jumpa yayah si comot. kesian gila kene infection kulat. motipp dia sebab makan manggis. tulah kau nyonyot lagi kulit manggis tu dah kenapa adek oi? ahaks. putih je bibir dia. kesian yayah momot.yang penting tujuan sebenar nak balik sebab nak terminate umobile punya number yang macam hampeh! waterpark semua ada! nak terminate pun kena bayar lagi. kalau singgit dua hinggit tak apa jugak ni sampai 90 hengget. haishh! bukan aku guna pong. stress aku

kelepasan kestressan :)

harini pulak pergi bank. nasib ada shee yang sangat sangat ter-paling baik tolong aku tumpang pergi bank. thank you shee baby (!) bukak account baru. kemain lama ioldz tunggu turn. stress lagi disini. haa. nasib baik ada jiji. tak lah bosan aku menunggu dalam bank tu. habis semua masa dihabiskan dengan gossip. kalau namanya perempuan mestilah gossip-ing khennn.

esok ni mintak mintak tak ada pop quiz. kalau ada... haishhh. gua dah lah tak prepare lagi.. assignment pun tak terbuat. kemalasan tahap cipanzee :)

esok ada kelas ekonomi (!) kelas yang ter-paling tak mengantuk walaupun pagi pagi buta. haaa. untunglah aku dapat lecturer sporting (!) kau hado?

k lah mimi FULLSTOP.
nota : yasin level (!) cepat cepat (!)
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!