Wednesday, July 11, 2012

quiz dan quiz lagi.

Assalamualaikum wbt


untuk dua tiga minggu ni boleh dikatakan semua lecturer nak buat quiz dengan test (!) arghh. stress. masa nilah semua nak berlumba lumba bagi quiz. masa tengah free dulu tak nak berlomba lomba pulak. haa yelah kalau bagi masa dolu dolu pun kau nak jawab apa kan? belajar baru seciput dua je pun tak boleh jugak. haishh





minggu depan ni je ada 2 quiz dengan 1 test. setakat yang diberitahu lah. tak tahu lah kalau esok lusa tulat ada lagi subject lain yang ter-mengada nak buat quiz jugak. hmmph! dah biasa dah pun sebenarnya. masa aku tengah bergiat aktif dalam misi nak mendapat kolej semester depan lah banyak pulak quiz. mencik kanda (!)

ini belum masuk kes mengantuk tahap beruk kena demam campak. mak aihh. penat aku selawat dekat mata, tapi tak jalan jalan jugak. syaitoooonirojimmmm betul. kalau hilang rasa mengantuk pun dalam 2 3 saat lepas tu mengantuk balik. pernah sekali aku tertido sambil duduk. terlentok lentok dekat shee. penat shee cubit cubit aku tapi tak jalan jugak (!) haha

insan terpilih :P

aku ingat aku sorang jelah yang dapat masalah ni, ghupe-ghupenya classmates aku pun ghamai je yang lentok lentik dekat belakang. virus apakah ini? haaaaa. misteri sangat. 


ubat dia pun senang je sebenarnya. kau sagat je kepala ni haa. mesti akan terus sedar sampai bila bila. tak percaya? cubalah. mahu kena penampar sulong dan angah percuma (!) belah kiri kanan (!) mahupun kena sumbat dengan kasut saiz 8 ni. haa. nak mention jugak saiz kasut. kot kot ada yang sudi nak bagi hadiah dekat kita. ehem (!)


muka penipu (!) sebenarnya mengantok tahap cipanzee (!)
memandangkan hari dah malam dan kucing kucing sudah memulakan aksi aksi ganas untuk tontonan 18 tahun keatas.. maka i stop dulu lah uoldz. motipp kena berhenti sebab dah malam? hmm. shhh. aku tak mandi lagi ni (!) wuahhahah

k lah mimi FULLSTOP
nota jejarHOT : i like that ;P
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!