Tuesday, July 24, 2012

puasa jom(!)

Assalamualaikum wbt.

sedar tak sedar dah nak masuk empat hari dah kita berpuasa kan, jadi aku pun dah dua hari juga berbuka bersahur together ether dengan housemates tercomel. "housemates bilik carpet(!) kau hado? haha (Y)"

juadah berbuka hari pertama di lendu :)
but still, bersyukur sebab walaupun lendu ni panas killer tapi masih tak terasa sangat letih puasa tu. mungkin sebab aku dengan housemates semua masih ambil sahur pukul 5 pagi setiap hari. cubalah tengok dalam pertengahan puasa nanti kitorang nak tak bangun sahur lagi. haha!




untuk dua hari tak tahu lah kenapa mengapa bagaimana kelas banyak pulak cancel dan memang sesungguhnya aku menghabiskan masa yang terluang tu dengan zzz. makruh tak ek? semalam je aku tido 3 jam petang tadi pulak aku tidur 4 jam. okaylah tu. sebab malam tu aku tido tiga jam je/ haa.bayangkan kengantukan aku dekat kelas tu. parah.. balik je memang selamat lah atas katil aku tu. weee. lepas tu semalam aku ada kelas dekat tingkat 3. fuhh. parah lepas naik tangga memasing semput ! HAHA. yang ni sumpah lawak. nak terbaring dah pun dekat lantai koridor masa ni. dah tak kisah pun pasal malu tu! hmmph! haha





lecturer ajar dekat depan dorang amik gambar dekat belakang! naise

juadah berbuka day 2 @ lendu. semalam lettew :)
k lah mimi FULLSTOP.
nota jejarHOT : nak berbuka dekat luar harini. woot woot
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

1 comment:

Unknown said...

hahaha..ade muke aq.

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!