Saturday, September 29, 2012

apa tu study week?

assalamualaikum wbt.

yes! semester 3 dah nak melabuhkan tirai! yahoo! tapi tak yahoo! lagi lah disebabkan final belum habis. belum mula pun lagi! dan semester kali ni sangat amazing sebab aku tak balik pun rumah masa study week. study week dah lah seminggu tapi tak balik! selama ni kalau 4 hari cuti even 3 hari pun dah menggelabah nak balik rumah.

sob sob

study week tu apa weh? kalau di translate kan dalam bahasa melayu nya minggu belajar! hau hau. busuk betul nama bahasa melayu dia. ops ops. bahasa ibunda mana pulak busok! okay back to the origin pls

minggu belajar suppose kita kena study lah. cuti seminggu yang diberikan oleh admin uitm dihatiku ni sepatutnya aku kena gunakan dengan se- ilmiah dan se- tawaddu' yang boleh. jadi aku decide tak nak balik rumah minggu ni sebab saja? ha boleh?

aceceh. sebenarnya sebab dia kau sebok nanti kau taknak balik u balik pasal tiap malam nak kena dating dengan aaron aziz kan? hello! adam hawa kot! ingat aku nak study ke kalau dah ada depan tv. dengan wifi sepantas angin boleh tengok korea bebanyak. so.. setelah dipertimbangkan. maka den pun duduk jolah londu ni ha.

tapi andaian aku meleset 360 darjah sebab aku bukan study pun. tak habis habis makan makan makan je bila dalam bilik. dah lah bosan. pastu bila bosan tengok movie dekat laptop. nak dijadikan cerita roomate ioldz yang baik dan tidak keji ini dengan baik hatinya tinggalkan broadband dia dekat bilik, jadi kesempatan yang ada ni digunakan sebaik mungkin. hik hok

1 2 3 4 hari berlalu, tahap kesedaran nak study makin hilang.. padahal roomates aku semua dah balik dah masa ni, tapi malas ya rabbi kau tahu? haihhh

so apa yang patut aku buat ni? hmm

thinking


oh btw aku baru lepas download movie baru. kbye
mimiSJ



FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!