Thursday, September 13, 2012

comel nya pagi ni!

Assalamualaikum wbt.

tahukan anda apabila saya bangun je pagi ni, saya disambut dengan alunan muzik parade oleh bebudak om. oh emm ee. comelnya. walaupun bising tapi saya suka sangat sebab sekarang saya dah ada alarm baru. senang pulak aku bangun. hehe.

bebangun lagi tengok roomates saya pun cecomel je semua. ahh, kenapa semua orang nak comel comel je ni? ciss

tapi dalam bebanyak kelakuan comel yang dipertonton dan diperaksikan oleh orang sekeliling (haa main bedal je ni tatabahasa aku, cikgu dashimah saya mintak maaf bm saya macam ni. hehe),  nasib ada dia yang sangat sangat sweet pagi tadi. anyonyonyo..haha! yeay me!

***


suddenly, teringat pavlova my friend, atul. lepas tu terus meroyan nak cari benda ni. haha! sedapnya!! siapa nak tolong buatkan lagi ni? this picture was taken during eid. oh my! i miss us :(



what a lucky day :)

k lah mimi FULLSTOP.
 nota jejarHOT : motif entry ni? haha
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!