Tuesday, January 22, 2013

BUSY BUSY BUSY

Assalmualaikum wbt

lama tak update sebab sangatlah sibuk sekarang ni dengan event event kolej dan kolej lain. tu tak termasuk dengan kontrabesiii uitm aku ni. busok betul sesiapa yang buat rumors tu. nak aja aku lada mulut tu. memandai je bukak cerita tak betul dah gelabah satu u ni. haihhh.

tu termasuk dengan kes kolej sendiri yang banyak pulak rosak dua tiga menjak ni. memacam lah pulak yang jadi. itu rosak lah, ini sumbat lah, sampah tak berangkat lah. naik jemu akak-akak unit kolej tu pandang muka aku. asal datang je bawak bencana. hahahah. nasib lah kannnn. janji kolej aku aman. insya ALLAH

ditambah pulak kerjaya aku sebagai student ni, walaupun assignment tak banyak dek gunung mat cincang tapi sadis sikit sebab aku selalu mengantuk dalam kelas dan tertidur. makanya aku tak akan faham apa yang diajar dan kena study balik. haihhh. masalah betul!

tapi tak apalah redha jelah. ni semua cabaran dan ranjau kalau nak berjaya kan tak boleh mengeluh. kan kan kan? maka mimi, awak kena kuat! jyeahhhhh

ok bye aku nak mandi pukul 11 ni ada meeting. haaaa nampak tak busy ni. tapi sebab i tahu ada yang rindu nak baca entry i, tu i gigih juga update. hihi *perasan much!

mimiSJ

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!