Sunday, January 6, 2013

errr? apa dia?

hi semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
ramai orang ada penyakit ni. penyakit lampi shortform untuk lambat pickup.. haha. atau dalam bahasa omputehnya disebut blur! mesti korang semua penuh juga kan mengalami hari hari dimana sesedap hati dan hempuda je member kau jerit

"eh kau ni lampi dohhhhh......
"blur nak mati kau ni hoi!
"lampinesssss~

kenapa perlu blur? haaa ini yang perlu dipersoalkan. adakah sebab kau memang susah nak menangkap atau faham atau dengar input yang dibicarakan ataupunnn kau malas nak layan kawan kawan kau? haaa banyak kan aku bagi persoalan dia tu.

sebab aku sendiri pun tergolong dalam kategori lampi nak mampuh ni. bukan apa cuma kadang kadang aku memang bebetul tak dengar weh apa yang depa cerita. tetiba depa gelak. lepas tu aku tanya nanti depa cakap aku blur. haaa nampak tak permainan dia dekat sini. aku tak lampi weh tapi aku tak dengar. mungkin masa korang bergossip tu aku tengah buat benda lain ke..

tapi ada jugak masa masa yang bukan sebab kita tak faham sebenarnya. tapi lebih kepada malas nak faham. benda yang tak perlu difahami otak baik tak payah didigest minda supaya tenang aman dan damai hendaknya kepala aku ni. wuarghahahahha

ada jugak yang blur gila sebab memang dah dikurnia olehNya sebegitu rupa, makanya tak boleh lah kita nak judge orang sesuka hati wahai seluruh alam~~~~ menyaksikan kerinduannn~~ hihi

oleh itu saya tutup hujah saya dengan

"dont judge a book by its cover y'all !

motipppp miii motippp?

im done. Assalamualaikum see ya next time :)





FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!