Friday, January 4, 2013

selamat tahun baru semua :))

Assalamualaikum wbt


tahun baru gambar baru! haha! hello semua. lama tak tulis entry happy happy.. asyik asyik pasal sedih sedih je. nyampah pulak aku. haha! 

disebabkan kita dah masuk tahun baru maka azam pun baru, aku berazam nak jadi hati batu sikit. haa mampu kau azam macam ni? bukan apa. sejak duamenjak tigaminjak ni tak habis habis nak meleleh air mata ni. sampai dah kering dah. lepas ni aku nak tanam cita-cita nak jadi hati batu sikit. penatlah nak berlembut dengan orang yang tak sepatutnya.. membazir masa dan usia je. 

oh man! im 20 lah tahun ni. haaahaaaa excited. dah boleh nikah dah. jom siapa nak nikah dengan aku? esok isi borang kita settle dengan parent aku. wuaaahaha *gila

sebenarnya setiap hari pun boleh jadi hari dan tahun baru buat kita..nak lakukan transformasi dekat diri sendiri. tak payah nak tunggu new year 1 haribulan 1 sangat lah baru nak buat azam. azam azam yang lepas tak tercapai lagi dah nak pasang azam lagi. itu namanya azam angan angan...hoho

cuma kalau kita pasang azam baru masa satu haribulan satu tu nampaklah akan jadi macam happening sikit, contoh cakap "azam baru saya, saya nak belajar sampai dapat DL. aminnn" kebabomm kebabommm. haaa nampak tak ada gimik macam perasmian. bising bising sebab ada bunga api. kakakakkaka *tak faham. kbye

therefore, 

HAPPY NEW YEAR EVERYBODY. MAY ALL OF US HAVE A BLISSFUL JOURNEY IN 2013. insya Allah :)

 mimiSJ



FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!