Saturday, July 27, 2013

Day 7 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet.



Assalamualaikum wbt



Masih ingatkah lagi benda ini yang ditinggalkan kira kira kalau guna kekdah matematik adalah dalam  2 tahun.. hahahha.. aku pun dah terlupa dah..tapi bila nampak ingat macam nak sambung balik. so aku decide ubah sikit tajuk dia kepada ini!!!

ni bukan banner dia..ni just nak inform tajuk dia! hahaha ;D
makanya misi hari ketujuh ni dah boleh buat misi hari ke saturatustujuhpuluhtujuhhari mungkin? haha!

nak dikatakan aku ni suka kucing, arnab pun aku suka..ikan pun aku suka..hamster pun aku suka..hmmm senang cerita animal that i would love nak dijadikan haiwan peliharaan aku ni mestilah ada ciri ciri seperti mempunyi kulit yang berbulu...emmmm kenapa aku rasa macam aneh je bunyik dia? hahahahha...

ikan dikecualikan. hahaha! sebab ikan ni nampak tenang. tu yang aku suka tu..comel je depa berenang renang dalam air..aku ni tak geti berenang so menjadi kepuasan kalau aku tengok ikan ikan ni je yang berenang.. he he

aku ni jenis geli dengan haiwan haiwan bahkan serangga yang ada moist texture kulit dia macam katak, ular, cacing.. gawdddd aku ni daripada tak boleh lari pecut..mungkin dengan bantuan haiwan haiwan yang aku mention ni..aku boleh menang terus lari pecut limapuluhlima meter. ehh ada ke pecut lima puluh lima meter? hik hik

jadi sebenarnya haiwan manakah yang menjadi idaman qolbu nak dibuatkan anak ioldz.. haaa inilah diaaa yang mungkin menjadi kegemaran masa kini...

sumber @googleimage
wehhhhhhh comel kan suger glider ni!!! dah lah kecik boleh terbang..eeeee geram pulak tu aku tengok...kalau nak tahu suger glider ni pun tergolong dalam jenis haiwan eksotik okay.. ada ciri ciri sama macam tupai tapi lebih kepada kangaroo..asal pun dari australia...tapi versi kecik..haaa mampu kau jaga kangaroo!! tapi lagi best kalau dapat bela serigala.. baru ada fefeeling sikit kengkonon tengah jaga kaum kerabat jacob black! maigad maigad.. handsomenya taylor lautner hahahha

disebabkan aku ni single but not available dan haiwan ni pulak memerlukan kasih sayang yang tak terhingga lah senang cerita daripada kau memadu kasih dengan orang yang sah sah bakal dapat dosa kecik baik ioldz amik haiwan kecik ni dan berkasih sayang dengannya. hehehehe

sumber @google image



wehhhhh tengoklah makanan dia pun warna warni (!) eeee ioldz suka tauuu.. geram aku tengok makanan dia dah macam smarties..silap haribulan aku kasi je depa ni makan smarties ke skittles ke. ekkkk

sumber @google image

ni pulak contoh pouch suger glider ni sebab depa ni aktif masa malam tapi siang depa tidur..dah terbalik dengan waktu tidur kita..so pepagi tu aku sumbat jelah depa dalam pouch ni.. hahahaha *gelak kejam

so aku nak suger glider ni!!!!!!! hwaaaaaaaa... ada sesiapa nak belikan? ehek ;')


FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!