Tuesday, June 21, 2011

Junior Induction AQS 2011

salam. cer cenyum cer cenyum.
serious apahal kau ni?

^_^

baiklah, hari ini saya ingin menceritakan tentang pengalaman saya menjalani sesi induction bersama seniors QS. oh saya tidak boleh cakap senior saya sebab saya first batch di sini jadi saya hanya menumpang di bawah kelab mereka. uwarghhhhh, ayat tak boleh skema lagi! syirik ni semua! HAHA

ok fine.sabtu dan ahad (18/19 JUNE 2011) yang lepas, course aku ngan bebudak qs bergabong meletop gittuw.. kitorang kena buli. wu wu wu. tapi sebenarnya depa tak buli aku pun tapi tah kenapa aku suey agaknya semalam (ahad). i jatuh u, tegolek-golek lagi kat depan pentas! semua nampak! bengang gila vavi lah awok! semua gelakkan saya. malunye malunye! = - =

jadi hari sabtu basically bukan induction pun. hanyalah program bertemu rektor kesayangan kami tu, dato' mizan! yeay! kami sayang dia lebih sebab beliau sangat sayang kami masa MDS. beliau selamatkan masa orentasi yang penat gila tu denagan menyuruh kami berehat masa petang yang sepatutnya ada program lagi. keke. lagipun, beliau kalau bagi talk kami mesti tak ngantuk punya ah wa cakp lu betul ni.. tak tipu punya. kalau yang lain tu ada lah jugak aku etrtido. kui kui kui

dalam dewan bendahara :)

balik-balik muka korang. haishhh. HAHA


hari ahad baru induction. pagi tu sekadar bermain sukaneka gobgob, ni aku panggil sebab serious weh, aku tak paham apa jadah games yang depa buat. HAHA. lepas tu, petang pulak kami main explorace apa jadah nye weh nama dia. HAHA. aku ni kerja mengutuk je, belah malam pulak ada 3 games yang tiru cerita running man korea tuh. keke. tapi papehal pun best sangat induction ni! dapat jumpa and kenal seniors dengan lebih dekat lagi. ( ayat biasa )

orite ni ada photo$. pepandai lah tengok kalau nak. keke

classmates. <3 them

bridge time :)

aku tak ada. haishhh!

on our way balik kolej! bepoloh eden :)

MASA INDUCTION

EXPLORACE
my group - MASEH BERPUSENG :)

pit stop 2. Masjid Al-mizan. selesaikan masalah! I GET IT! bangga!

next kena main radio rosak. tapi kitorang main tipu.

pit stop yang paling lama. tgk jelah jumlah seniors

abg tengah serious hnsem weh! wuhahaha

kak ella & daten punya kena nyanyi2! best!! kodok kodok :)

kak fiza. hehe. comel je

last sekali kene susun balik semua mt AQS.

MALAM PENUTUP

from left. me! kak daten. faci group aku. jiji (clsmate) and abg afiq faci gak

dapat 2 hemper. kau hado! HAHA

teruja lah kan. budak sikit makanan banyak. yehaaaa!

with abg abu (pencuri belon group aku! apakah! hehe)
 overall, best je walaupun aku demam terus keesokannya. maybe penat sgt kot plus sakit sebab jatuh tu! OH MY! dah dah. nak wat asgment. papai. SALAM :)

k lah mimi FULLSTOP
nota kaki : best! best! best!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!