Monday, August 15, 2011

geometry

Assalamualaikum wbt.
lama gila tak meng-h-update belog ni, masa sangat envy dengan aku. actually, dalam bulan ramadhan ni banyak pulak asgmnts yang nak kena submit. itu belum masuk dengan quiz quiz quiz. every week ada quizzes. sampai kalau seniors tengok muka kitorag pun nampak muka tambah tolak darab bahagi je. one of my classmates which is ira pernah cakap yang sumpah kita ni tak ada life. haish.. agree sangat ni! sob sob =.=" (nanges miang)

malam ni pun aku ada quiz lagi. tapi entah kenapa rasa malas sangat nak bukak buku and study sesenyap macam my roomate, kakak pojani nih. huhu. ''weh zani, tak boleh ke kau bagi gene rajin kau nih kat aku sikit. bukan apa, aku tido dia study aku main game dia study. aku bersuka-riang bergelak-santai dia study.

lately pun aku dah selalu sangat bangun lambat. lepas subuh memang wajibul ghunnah lah tido, lepas tu the best part ialah aku mesti bangun setengah jam sebelum class. yang aku rasa tak senonoh kebabo gila perangai nih. haduyaii (perlu ke cerita dekat sini?)

dan malam ni test calculus chapter 3 and dia ada kene mengena dengan nak menghafal geometry punya formulas. kau tahu tak aku nih emangnya bencikk bangat sama geometry. kalau terus gedebuk quesstion dia bagi suh cari area ke volume ke senang sikit lah aku nak hentam. nih suruh solve problem yang kena baca question dia berjela-jela disamping membina satu imaginasi dalam otak. eee.. tumpah tak tukerr,,

karang punya karang lupa pulak ada class sekejap lagi nih. haa.. lepas ni mdm insurance i nak bagi balik quiz haritu yang sangat ____________! takut gila pulak nak tengok markah aku dapat berapa. ROSAK!

fine. mimi FULLSTOP
nota kuku: harini genap 15 hari kita berpuasa kan? 15 more days left! semoga kita semua diberkati-Nya yang Maha Berkuasa :)
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!