Sunday, January 1, 2012

Happy 2012

Assalamualikum wbt

Alhamdulillah. masih bernafas lagi aku di tahun baru, tahun 2012.

"Semoga hari-hariku yang mendatang
akan sentiasa diberkati Dia yang Maha Berkuasa.

AMIN"


sepanjang tahun 2011 ni banyak yang telah menceriakan diri ini. ceewwaaahh.

"to my parent ; mimi sayang abah and mama! thank you for everything :)

"to my sibling:even though kita selalu gaduh tapi tak ke tu tandanya sayang? wuhahahah!

"to my weng-weng crew : love you guys like a love song! XOs.

"to my buncit : thanks for everything. XOs. 

"to my roomates : i sayang uoldz tau! thank you cause always sabar dengan aku! haha

"to everyone : happy new year!

***


27/12/2011
harini i keluar you oldz..tak lain tak bukan mestilah dengan aweks i. haha. sebenarnya tak rancang pon.nak pergi mana so just cakap nak keluar and terus je menyusur keluar dan beronggeng ke angsana

fine.sumpah banyak kereta. lunch katanya..hehs..selalu tersekat sama.nampak lah kitorng keluar tak pernah rancang masa betul betul.hehe

sampai je 2 orang awek i dah kebuluran. terus menyusur ke jalan yang benar!sapedewakkk lah. makan pizzhut you oldz.. Pizzahut

habis makan terus pusing pusing tanpa arah tujuan.hehe. nampak tempat karaoke. ingat kan nak taubat tak. sekejap lagi masuk juga. first time masuk karaole dekat angsana.. tak best! haha. sangat tak privacy.

lepas tu terus keluar angsana and tiba-tiba terus pergi sutera mall. ingat nak cari barang aku.. tapi tak ada yang sesuai, so macam pergi situ untuk cuci mata je. and terkejut aku nampak subway dekat sini. ingat nak makan subway tapi yang beratur tu macam nak beli pisang goreng kayaknya. tak jadi aku.



tiba-tiba awek i yang sorang ni ajak pergi mengisi perut. tutti frutti katanya. aku baru tahu dekat dekat sutera mall ada tutti frutti. hehe. depan tu pulak ada taman cina. eh eh. suka hati aku je. haha, apa lagi sesi fotogedik pun bermula.




sumpah cantik tempat dia walaupun mini saja. HAHA. adalah budak-budak chinese main main dekat sini. memang taman depa kan. heheh. disebabkan nak tahun baru cina, cantik lah depa hias taman ni dengan tanglong semua. tiba-tiba rasa dekat beijing. *macam pernah pergi je. hampeh! haha

***
28/12/2011

Genting uoldz. yes! finally dapat pun pergi holiday dengan family. tapi tetap tak cukup orang sebab kakak den tak ada. dia ada exam so tak dapat ikut. wakakaka. takpelah genting je pun. dalam Malaysia lagi so tak payah nak sedih sangat lah kan. hehe


excited mak ngah pakai baju malaysia. kau hado?

disebabkan ini genting so aku dah hafal pulak game game dekat sini. cepat je aku menuju main benda benda dekat theme park dia tu. HAHA. boring!

sumpah masa hari pertama pergi kabus tebal gila. sejuk sangat! aku tak bawak baju sejuk. takziah ah wa cakap lu! haha. menggigil acik kau ni. masa hari pertama kitorang terpaksa main kat indoor cause kabus and hujan!

main bowling. alya si cenet pun main jugak! haha. comel je yaya. tapi gamba dia ada dalam camera aku. belum masuk lagi. nanti lah satu hari aku update pasal dia. alya sangat eksaited jangan cakap lah! HAHA. comel!


aku bukan nak membangga tapi aku asyik gelak je sepanjang naik games dekat outdoor ni. geli perut okay! nak terkencing-kencing aku ketawa tak berhenti-henti. kalau dulu menjerit sekarang ketawa. cuba bayangkan dalam masa akan datang. aku buat apa pulak ek? haha

seludup phone masa naik pirate ship.
ouh ouh. actually sebelum naik genting aku stay dekat damansara, sebelum tu singgah rumah tok saya dulu. tapi sekejap sangat. nanti lah bila-bila datang lagi. masa nak balik tu tok menangis pulak! aduyaii. ini yang lemah tenaga batin ni tengok tok nangis. kesian tok duduk sorang-sorang malam tu. tapi nak buat macam mana. ehmmmmm

malam tu tidur dekat rumah pakcik aku. jumpa lah adek aku yang sorang ni, ayu. dah rabun pulak sekarang..kesian dia baru darjah 1 dah rabun. sama kes dengan kakak aku yang sulong lah ni. family aku memang gens rabun. satu family rabun. aigoo


meet ayu umairah. my lil sister!

dah pung pang pung pang terus balik johor. rumahu syurgaku. ni esok nak kena balik lendu dah.. rancang nya terus je nak balik tapi disebabkan roomates tak balik. terpaksa beli tiket bas hari isnin. hampeh kedengdang betul. haha

k lah mimi FULLSTOP
nota: tak siap assignment pun. HAHA

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!