Sunday, January 8, 2012

The spontanious night

Assalamualikum wbt

so tak payah nak english sangat kalau dah jawo tu jawo jugak. ahah! nak dijadikan cerita my roomates minus one a.k.a classmates plus me tertiba-tiba terpergi bandar melaka malam tadi.

eh eh aku cerita ni kalau budak budak publisiti tahu mampus aku. sebab aku tak attend meeting malam tadi. wuhaha. abis tu ingat nak buat meeting petang, tetiba jadi malam. memang tak lah aku nak pergi.
*alasan je pun ni

so dalam pukul 8 malam tu kitorang keluar naik kereta kancil tapi 6 orang. boleh bayangkan tak sempit dia macam mana? ish ish. kesian siapa yang duduk belakang. ni lah kelebihan aku yang comel ni. dapat duduk depan. keke

sampai dataran pahlawan around 9 pm sebab banyak sangat kereta malam tadi. weekend pulak! melaka pulak! so jangan tanya kenapa lah kan. masuk dp terus juling mata. SALE! oh my.. terus withdraw.. tak senonoh kan perangai? ehm



tapi tak beli apa-apa pun jugak. tak cukup masa.. dah lah DP ni tutup awal gila..sumpah L. haha! siot je aku. lepas tu aku suggest dekat era nak pergi Jonker Walk. tahu tak jonker walk tu apa? tak tahu pergi tanya encik google. eh cik google. ahhh!



gay partner! wuhahaha :)
 dekat JW ni sumpah kau akan rambang mata. tapi make sure kau prepare duit kalau tak jangan masuk. nanti kau nangis tengah jalan susah pulak. tak ada ATM okay dekat sini.



sumpah cool okay botol dia!
barang dia pun banyak yang comel comel, vintage pun ada jugak. harga tu kau boleh je nak runding, tapi ber-agak lah kan. ni kalau dia dah bagi harga cekak rm3 kau nak tawar jadi rm1 memang biadap lah kan. kesian dia nak bagi anak dia makan apa. silap-silap tutup kedai.




errm, ramai je tourist yang datang dekat sini. sampai nangis-nangis anak dia. memekak tengah jalan. aishh. tak biasa letew. fine, sumpah aku jahat. hehe

oh by the way, ni second time lah kira aku pergi JW. dulu masa tadika dah pernah pergi. hehs

ada akak level, Kak EPAL yang retiss ni cakap

"kalau pergi sekali dua okay lah. best. tapi kalau dah berkali-kali pergi JW rasa macam ....

aku pun sambung,

"bosan eh kak?  

okay lah. fineee. kita pergi semalam je. nanti lagi 3 bulan kita pergi lagi. hew hew hew. kenyit mata sikit.

nak dijadikan cerita kitorang sampai kolej lambat. dah nak dekat pukul 12 malam baru nak masuk pagar. memang kena tahan lah dengan polis bantuan. tak pasal-pasal kena tulis nama. kecoh betol! bukan ada laki pun, penat je buat cerita dengan polis bantuan tu. tak lepas jugak! cess.

k lah mimi FULLSTOP
notes : esok ada 3 test siak. habis lah wehh.
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!