Saturday, April 28, 2012

Alhamdulillah. Allah SWT bless me.

Assalamualaikum wbt.

seperti yang dicanang di entry sebelum nya, kak jejarHOT has mention that result untuk final examination for le second semester now can be check! yabedabedoo! humph! dup dap dup dap. kemain laju jantung aku berdegak deguk. lagi bergoncang when i enter le matrix number to check out my result! perasaan dimana segala gelombang tsunami dan ombak rindu pun kalah tau!

walaupun result boleh diketahui through email, but i still prefer to check it at student portal itself. tapi apa yang berlaku ialah, it was 9am but when i wanna open the exam result. tak boleh buka mehhhh! how come! easy mimi, go easy..sabarlah anda. aku cuba login 3 4 kali. fine. and finally i gave up. nanti nanti jelah aku cuba lagi. bukan result tu boleh main tuka tuka pun. and buka my fb account pula :)

lepas dah tahu result few of my friends, keinginan nak tahu result sendiri dah mula berbuak-buak bercampur dengan perasaan nervous yang tidak terkata. aku cuba lagi check dekat portal, tapi tak boleh lagi buka! oh man oh man! geram gila. rasa nak hentak laptop emas kesayangan mak noks ni dekat dinding tapi nasib iman masih ada. dan memikirkan betapa sikitnya duit PTPTN yang ada dalam account aku. hee. lepas tu, aku buka dekat email. ni lagi satu hal, i forgot my password! damn damn (!)

lepas baca bismillahirahmanirahim..fuh fuh. tiup tiup sikit dekat monitor. finally dapat pun login! banyak betul halangan dugaan dan pancaroba nak tengok result kan? jeng jeng jeng. nervous menguasai diri. segala perasaan pasrah dan redha sudah bercampur baur. hanvoiii. over le kau ni bercerita.. just proceed please?

Alhamdulillah.
one word. aku terkesima terpesona. lepas tu garu kepala. this is it. keajaiban dunia kelapan.

ALHAMDULILLAH | edited version

kalau nak tahu my GPA for the second semester sama dengan previous sem. masa buka to see this result..aku ingat aku tersalah buka result semester pertama. mana tak nya my CG pun sama dengan GPA. le most unexpected result, QMT (statistics). i did paker man masa exam. and my carry mark pun sikit je. kalau nak tahu my review for le final. check it out hereherehere  a big thanks to my PM  yang sangat baik hati nan comel sebab bagi A untuk QMT. i love you prof (!)
DONTstopbelieving | alhamdulillah
tak lupa juga dekat semua lecturers yang mengajar saya untuk semester ni, ampun maaf dipinta sekiranya saya pernah buat salah sepanjang semster dua ni. dan terima kasih sangat sangat sebab mengajar saya sampai saya dapat result ni :)

to all my dearest classmates, thank you so much dekat mereka yang tolong aku sepanjang semester dua. terutama my roomates yang mengajar aku statistics. thank you lah semua semua pun. next semester pun tolong tolong lagi okay :) kita pun se-family je dekat kota london ni. tak tahu lah kalau next semester ada juniors! haha!

to my friends yang tak dapat nak score. sooookay! try again! try harder! jangan give up. sebab bila kita give up, nothing change! everything happen for a reason. maybe rezeki tu nak datang di tempat and masa lain. who know? Allah SWT Maha Adil. believe me.

" Magic is believing in yourself, if you can do that, you can make anything happen - Johann Wolfgang von Goethe

dan semestinya semester tiga menanti jun ni! ALLAH! baru nak rehat. hihi. yang penting its gonna be harder next semester. betul betul betul ! le beginning of my second year. wish me luck. and do pray for my success yall (!) me love you :)

k lah mimi FULLSTOP
nota jejarHOT : alhamdulillah. unexpected! so unexpected! proud of you. yes you! myself :)
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!