Monday, April 2, 2012

kusut kepala

Assalamualikum wbt

disebabkan benda yang aku dah rancang hancur musnah kebam bam booommmmm! dengan ini aku isytiharkan aku

STRESS!

sebab tak tahu nak rujuk benda ni dengan siapa. aku segan nak tanya orang. aku pening kepala nak fikir macam mana nak handle. but in the same time, aku bersyukur yang aku bukan lah berada di aras atasan yang aku rasa lagi boleh buat aku mati kestress-an. HAHAH

"Winners never quit, and quitters never win-Vince Lombardi

hoyeh hoyes chillex ada lagi dua bulan mi. hwaiting! inshaAllah you can do it! orang dah percaya kita kena buat yang sebaik mungkin. dan semampu habis. understand? understand? #tak

"Just do it-Nike

k lah mimi FULLSTOP
nota minda: jangan give up.
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!