Saturday, March 31, 2012

congratulation weh :)

Assalamualaikum wbt.

sebenarnya dah lama nak buat entry ni tapi terbantut disebabkan saya kan ada final exam last 3 weeks jadi aku pun buatlah anjakan paradigma ke minggu ni. he he.

and yeah, adik aku dapat straight As for SPM. Congrats! dia jugak dah pecahkan rekod family aku.. setakat ni paling tinggi pun 7A, ehem! aku lettew. haha. kakak aku pun 7A jugak so terima kasih lah sebab dah buat rekod baru dalam keluar encik J ni. haha


congrats | wish you best of luck in the future
walaupun aku tengah exam, tapi disebabkan masa 21 mac tu aku tak ada paper so apa lagi.. aku pun men-join kan diri atau dalam erti kata lain menyebokkan diri juga nak ikut ayah aku ke seremban. konon nak bagi sokongan jaya kumareshen dekat adik aku ni tanpa mengetahui nawaitu aku yang sebenar. kah kah kah

khalil w abah and mama :)
dan dan bukan main lama lagi menunggu dekat dewan dia. aku dolu dolu pun tak hade lah lama mana pun nak tunggu result tu keluar. and i just have my friends yang temankan. haha. sebab aku rasa kalau parent datang lagi membebankan bahu ni. kalau result teruk buat malu je. tak gittew? haha

jadi dalam pukul 1 petang barulah dapat tahu keputusannya. kalau tahu begini jadinya tak adalah bapak aku memecut dekat highway dan aku dikerah mandi jam 6.30 pagi. hahahah. propa

brunch | fish and chips
lepas dah kenyang melantak ikan dan kentang, layankan ajalah adik aku dengan kawan-kawan dia pergi mem-bowling kan diri. tapi sebenarnya sebelum tu aku pergi shopping sikit. emm sikit.

kawan | khalil

main main dua round terus letih tangan,naik kereta terus je tidur. tak senonoh lah cik kak engkau ni jemah oi.. celik celik dah sampai exit simpang ampat. nampak lah tu petanda nak sampai London kuak kuak kebebeh. he he.


congrats again :)


k lah mimi FULLSTOP
note: aku jumpa budak handsome kayak kerabat dekat sekolah adik aku tu. OH EM G
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!