Sunday, March 4, 2012

Final is Just around the corner!

Assalamualikum wbt :)

copyright from google.com
ye ye ye! tu dia. dah nampak dah petala angin biru berombak rindu? petanda nak final! dan sekarang pun sebenarnya aku dah berlari lari anak balik rumahku, home sweet home :) aku declare cuti kali sebagai cuti study week! wehaaa! *tak payah nak gembira sangat rasanya

final aku nanti akan dimulakan dengan bismillah tentunya.. he he. dengan ini sudah termaktub pulak dalam sistem UiTM diHATIku teww. aku punya first exam,

BEL! English uoldz! so did you know that i got an A minus for my english paper last semester? so please do pray for me. pray for me that i'll do better this time and not doing any silly mistakes again. sob sob

oh sebelum terlupa, sebenarnya aku dah jawab satu paper dah, tak lain tak bukan paper yang sangat mencabar dan killer subject! PBSM! Allah! sedih aku memikirkan yang paper untuk PBSM kali ni agak senang if and only if aku baca buku manual yang dah dibeli tu! disebabkan aku fobia study PBSM last semester sebab apa yang aku baca tak keluar exam, so i decided kali ni malas nak baca.. dan padan muka kau kak jemah! dah keluar sejibik soalan dalam manual. salahkan siapa? jurulaatih

my next paper tu CTU! oh to kehhh. risau carry mark sikit je rasanya? hem hem hem. apa nak buat ek. oh then, CTU ni subjek pendidikan Islam. aku dah spoiled kan markah carry mark masa presentation dolu dolu, and im bit worry kalau dia jejaskan final aku. huhu.

lepas berakhirnya tiga paper ni, maka muncullah subjek subjek berteraskan tsunami dan lava merapi! kita ada subjek subjek seperti ekonomi, statistik, coding dan calculus! kan aku dah bilang! merapi tak merapi wa cakaap lu. tak cukup ombak tsunami ombak rindu aku bagi kau bedah! semua hardcore punya subjek! aduh aduh. tengok subjek dah nak migrain!

so awak awak yang baik hati.. tolong doakan saya eh? doakan lah saya dapat semua A dalam final saya kali ni.. please.. tak mau? ehh.. jap jap. cepat tadah tangan

"Ya Allah Tuhan Sekalian Alam, Yang Maha Agung lagi Maha Esa,
kau berikanlah ummi keputusan yang cemerlang dalam
 peperiksaan akhir semester 2 kali ini kepadanya Ya Allah,
sesungguhnya Engkau Tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani,
Amin
Ya Rab'al alamin."

AMIN! okay terima kasih awak awak. senang kan doakan orang? semoga Allah SWT membalas budi baik awak awak :)

k lah mimi FULLSTOP
nota : esok nak study apa dulu ek?
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!