Thursday, March 29, 2012

and the 1st year has ended.

Assalamualikum wbt.

tepat 5.15 petang semalam maka tamatlah sudah pelajaran aku untuk semester dua nunn. haih! abah pick up aku kemain awal, tak sempat jejak bilik satu minute terus abah called kata dah sampai london, homaigod. naik heli pulak. well, tak tahu nak cakap apa kalau you percaya! hehe

you can see how weird ze smile.next semester ketemu lagi
*sigh
as i said habis lah sudah tahun pertama den dokek london ni. pengalaman hidup dekat sini setakat ni masih lagi sikit, banyak lagi yang nak kena belajar spt cara-cara gesaan berkesan bagi memastikan pejabat kolej betulkan tandas yang rosak sebab tak boleh pam? hmm. tergolong tak tu?



fai fai notes! fai fai exam hall!
quick review on my final paper!
lets start with,

-PBSM : paker man! ze most hardest paper for my final i guess! tak tahu kejadah essay apa yang aku tulis. kemain gembira menghentam soalan dengan mutu jaya bersama kumar. hmmp! tengok jelah dapat apa nanti.

-BEL : alhamdulillah, i did well for the essay but why dekat rNc macam silica? arghh! tamo ingat tamo ingat. dengan carry marks yang nampak tak membantu.

-CTU : i surrender.  the second paper yang buat aku rasa nak terjun dari menara taming sari. serious!

-ECO : alhamdulillah, rasa macam boleh buat. soalan dia senang tapi jawapan dia je yang susah |-__-|

-QMT : i nearly commit suicide. HAHA. i meroyan bagai nak gila lepas habis paper ni. boleh ke patut aku salah dekat mode punya question! SPM punya level kot sayang! what a waste! 6markah terbuang macam tu je. well, bravo mi!

-CSC : keluar poluh betino den. nervous cek kak kau ni. just wait and see. tak sanggup nak review.

-MAT : alhamdulillah, aku boleh buat. cuma adalah few questions yang macam haremm but aku malas nak fikir sebab ini last pewperr so chillex babe. no need to worry. (menangis dalam hati)

overall, final kali ni aku rasa tahap kesusahan dan kesenangan dia tu dekat tengah. bergantung dekat seseorang tu. you usaha lebih, insyaAllah you boleh buat. but aku ni, orang study dia membuto jo kejo. so nak buat lagu mana dah? hmmp. apa yang aku tahu, ive did my best. so wahai manusia yang comel jangan lah kau tens lagi. relax je. let bygones be bygones :)

k lah mimi FULLSTOP.
notes: do pray for my success.

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!