Friday, March 16, 2012

3 down, 4 to go!

Assalamualikum WBT

okay hoooo.. 3 paper dah melabuhkan tirai. kini paper yang tinggal semuanya berunsurkan tsunami dan ribut taufan. setakat ni paper yang tiga ni malas aku nak review. nenanti jelah aku cerita sebabnya hanya mendatangkan sakit otak dan jiwa kalau dikenang balik pun. cettt! korang tolong doakan aku okay? :)

***
comel tak budak ni?

oh oh. nampak tak budak comel dekat atas ni? homaigod. comelnye michael! sebenarnya aku jumpa masa dalam bas balik kolej haritu. baby ni baru 7 bulan. dia dengan family dia datang melaka nak bercuti katanya. bila ditanya depa ni datang dari USA. okay okay. mulalah aku speaking english walaupun huru bin hara! haha!

sumpah budak ni tak takut orang weh! kalau yayah adek aku tu orang yang dia tak kenal nak pegang, mampuhh menjerit dia tu satu rumah, satu taman bergegar! hehe. aku memang dah target budak kecit ni masa sebelum naik bas lagi. aku agak agak depa ni nak melancong ke melaka lettew. tahan pulak budak ni naik kapal terbang berjam jam ek? heee. jauh tu US nak ke Malaysia ni. heee. dah lah si michael ni punyalah active dalam bas. tak nak duduk diam, nak dijadikan cerita aku mintak lah izin pak dia nak pegang dia! alolo tomey sangat weh! kecik kecik comel dah besar handsome! meh kahwin ngan anak kakak kau ni nanti nak? hahah!

k lah mimi FULLSTOP
notes : meh lah study ECO. hmmph!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!