Friday, March 2, 2012

Deko Deko cupcakes :)

Assalamualaikum wbt

tu diaaaa. chef anuar hang pa!
 minggu lepas telah berlangsung lah satu aktiviti ni, aktiviti sepetang bersama chef anuar! haaa.. tak kelasss ke tew! kau hado? haha, aktiviti ni anjuran kolej kediaman aku..sempena last event ni, MT telah menggesa kami semua supaya join event ni.. tapi macam biasa lah.. nan hado bebudak nak turun! kalau pasal makan free laju pulak turun dia teww!

mula mula aku ingatkan chef anuar ni chef yang masak masak main course ghepe ghupenya pastri and cake lah uolz! baru berangan nak belajar masak bukan apa ada orang tu suruh kita masak. eh eh! kita geti lah masak.. bukan susah pun. *buat maka macho! ye ye je!

sekali tu jugak aku termasuk pertandingan bidan terjun aku gelarkan dia! haha. bukan apa tetiba pulak aku terjoin pertandingan hias cupcakes! tetiba eh! dengar tuu... and tetiba juga terdapat nombo 1 tau! kau hado?? HAHAHAHHA thanks dekat kolej TPT yang sanggup bersusah susah bagi kami hamper teww!


pasukan bidan terberanak!

kalau nak tahu aku punya design..
kiri bawah sekali dan atas dia tew! comel tak? HAHA
aku tak banyak design sebab mula mula kerja
aku menyapu w cream putih tu jep :)
 bertuah tak bertuah lah balik tu pulak dapat makan nasi briyani! hoiiii! rughi lah sapa yang tak join event last ni! mewiyahhh nyewww! *annoying!
shareena and me!
k lah mimi FULLSTOP
nota : esok exam PBSM! wish me luck :)
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!