Tuesday, March 29, 2011

kegemaran bila ...

salam semua. senyum lah jum, senyum tu sedekah tau..*erk! bajek orang tak tau? hehe

^_^

sejak dah mendapat result SPM ni lagi bertambah-tambah banyak kerja yang dibuat (banyak sangat lah kauu) yelah, mana dengan memikirkan program mana yang sesuai, rombak balik pilihan jurusan upu, isi borang sana borang sini..

tapi dalam masa yang sama sempat lah jugak aku meng-stalk belog orang. alang-alang dah bukak internet lah senang citer, kadang-kadang aku ni suka je nak buka blog photographer$ yang ternama dan tak ada nama ni. HE HE. disebabkan salah satu daripada hobi aku ialah mengambil gambar , jadi aku nak juga belajar ambil gambar ikut angle mana baik ke.. ke edit ke.. berfaedah jugak!


selain tu, yang macam kite tau masa nak isi borang tu loading dia gila lemb*p nak mamp*s lah kan. jadi oleh itu ye, jangan buang masa, kita pergi je bukak window/tab lagi satu.. search game. tapi pelik jugak masa nak main game tak lama pulak nak loading. Haisshhh -.-


macam yang aku bukak ni girls game. hamboi.. banyak sungguh kot game depa. baru satu website dah beribu games. ish ish, mana tak rosak kanak-kanak riang. patut lah depa tak nak belajar *pstt! cakap orang dia pun sama je, :)

aku paling suka sekali game make over. kata i ni perempuan kan. tai tang game masak-masak ni tak suka lah. leceh je. HA HA

before/after : rambut



before/after : sampai atas pinggang?



jadi korang pun meh lah join main girls game yang sangat best ni. KOT. 
k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!