Tuesday, November 13, 2012

apa yang nak ditulis?

Assalamualaikum wbt.

amaran keras : entry kali ni lebih kepada feeling retis dan syok sendiri. nak baca, baca. taknak baca lah previous entry. hik hok

dah lama rasanya dah tak menulis dekat belog ni, last entry bebetul masa final exam semester 3. alhamdulillah dah dapat dah pun resultnya. hikss. ramai yang tertanya-tanya pasal result aku. hahaha! chillex sudah. kang aku tunjuk kata aku riak tak tunjuk cakap aku kedekut tak nak tunjuk. pui pui. nenanti lah ioldz update result. kasi surprise sikit. sikit jelah pun ;)

ada je yang tanya kenapa tak update macam selalu. masalahnya sekarang ni dek, akak kau punya line internet dah kena potong. makanya bila dapat broadband baru dapat online. dan online pun tak ada lah pulak rasa nak meng hupdate belog, tapi lebih kepada nak stalk belog korang. aku ni memang stalker sikit, almaklumlah i love gossips ;)

jadi meh sini akak kau ni refresh memori daun ketumbar sikit, pelik tak rasanya kalau nak wish raya aidiladha kat korang? hehe. rasanya dah sampai raya deepavali dah pun ek? ahh. pedulik hape aku! HAHA

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA SEMUA PEMINAT MIMNATORS
> KEEP SUPPORT MIMINATORS<
JYEAHHH

nak dimulakan cerita, masa raya aidiladha ni aku ada family day dengan family abah' dekat mersing, bila dah dekat telok gorek nak dapat line phone pun payah apa lagi internet, jadi memang edak lah ioldz online. disebabkan aku ni meng-in-charge sesikit program family day ni so aku memang tak pegang phone langsung, tak perasan pun memember yang wish raya tu, sorry ek. imma busy woman! pui pui. kenot go lakauuuu bah!

selama tiga hari dekat telok gorek mersing, tidak sekali pun aku memikrkan orang luar selain family aku. hua hua hua. kejam timah kan? my baby ace pun bukan nak mencari aku, last last aku pikir aku tinggal dia dekat rumah so malas nak cari. dah dalam kereta baru perasan baby ace dekat dalam handbeg. kakakaka. lepas tu on whtsapp terus berduyun wish raya. *bajet retiss kan? tipu je ni -.0

habis je family day..

deng den! *sound effect text message katanya

UiTMMELAKA:(PERHATIAN:PROG JELAJAH ......... ....) DIMINTA HADIR KE PROG TERSEBUT PADA 29/10/12............TK

okay! naiseee! aku baru sampai rumah baca mesej ni terus rasa pitam. mana idoknya 29hb tu merupakan keesokan harinya. terus cancel plan tengok tv petang tu, terus basuh baju keringkan and packing bebarang nak bawa ke uitm. sedih lah jugak sebab dah penat berhempas kedebak debuk tepi laut lepas tu terus kena pergi n uruskan program ni. tapi nak buat macam mana, peminat cari. tu dah cakap imma busy woman. lepas satu, satu. haha! but somehow i enjoy le momments :)

tak sia sia den poei program tu sebab dapat merapatkan lagi ukwah antara team majlis tertinggi kolej. habis je program ni terus bersambung ke kursus pimpinan mahasiswa pula. tudia tudiaaaa. akak retiss busy mengalahkan daten sembrono. ohoooooiii. tapi dalam tengah berkursus tu sempat jugak pergi tengok midnight movie "skyfall" youollz! haha! dan dan terus kad matrik aku hilang!! damn damn! melayang 30 hengget aku. so ada sesiapa nak belanja aku buat kad matrik baru next semester? kemon lah. 30 hengget je pun. hik hoks

habis je program ni terus balik rumah dan tidur. sekian

mimiSJ



FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!