Thursday, October 20, 2011

Happy Belated Birthday September

Assalamualaikum wbt.

happy belated birthday my dear sis, amalia :) & acik zai :)
surprise party ! yeah ! aku suka bila ada makan-makan macam ni, sebab makanan mesti fav mereka yang sambut birthday tu, pity kakak aku. birthday bulan 9 juga tapi tak boleh nak celebrate sekali. siapa suruh study jauh-jauh. haha !

nasib mama beli kek ni. kalau cheese jadah H lah aku nak makan kau tahu. aku memang memilih kalau cake. aku  lagi prefer kek ni daripada cheese ke hapa hapa yang busuk tuh ! tapi sebenarnya ada je tempek cheese dalam this cake ! heheh !

okay ! tengok gambar je dah terasa kenyang ! acik i buat soto. kalau nak tahu soto acik i memang the best baik di belah mama or abah ! kalau acik-acik i masak semua makanan akan menjadi lazat sampai menjilat perut kau tahu. dan makaroni goreng tok noi i kalau sekali cuba gerenti nak lagi. tapi i tak sempat lagi nak menuntut ilmu tu. malas. haha! 

esha mak nenek. haha! 
fifi ni kerja dia menyakat adik dia yang kat atas tu je.
k lah walaupun nasyita kata malam masih muda tapi aku dah mengantok tahap cipanzee ada nature call. haha! dah dah,
mimi FULLSTOP
nota : resah
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!