Wednesday, April 17, 2013

kembali

Assalamualaikum wbt

bukan senang nak terima. bukan senang nak buang. sebab benda ni ada dekat semua tempat. bila emosi yang menguasai diri, mulalah nak meroyan. bila diperlukan datang, bila tak diperlukan buang. sememangnya dia bukan patung. bukan tak ada perasaan. hati tu rasa macam dah kena lumat. sakit. tahu tu. tapi saya tak  faham?

hari hari tunggu. penat. mungkin rasa diam lebih baik. sampai banyak hari terbuang macam tu. sampai tak sedar berbulan tak sapa. sampai lupa. tarik tali. penatkan? 

bila dah sedar. hati dah kosong. rasa dah hilang. tapi takut nak mula kata. takut terluka. tapi salah. pengalaman banyak ajar. cara cakap perbuatan. dah masak sangat. bukan kenal sehari dua. lama

jujur. saya tahu hint tu. saya tahu

sedang cuba pupuk rasa. susah. lama dibiar kosong .bila dah cuti buat saya fikir. kesian hati. ajak jumpa. elak. tak bermaksud.

maaf. ikhlas

tapi saya memang sibuk. sungguh. 

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!