Friday, April 26, 2013

le kenyalang :)

assalamualaikum wbt

cap dengan baby marisa :)
disebabkan mt sarawak ada buat jelajah dekat uitm di semenanjung ni,so depa mai lah kota london 23/24hb haritu.. jadi dengan penuh gembiranya kami semua pun dikerah balik ke londu..walaupun baru merasa cuti selama semiggu je..ku gagahkan jugak diri ni kan demi menyambut depa semua.baik kan gua?hahahha *zappp zapppp tampo diri
so aku gerak balik agak awal jugak..hari ahad gitteww padahal depa mai hari selasa..haha..dah alang alang tu aku sempat lah pergi kenduri kawen akak si cap. nun di labes.tersesat sesat weoldz nak pergi rumah dia padahal lagi dua orang mamat tu dah pernah pergi pun. coiiiii                               
maka kitorang merupakan orang paling last sekali yang datang.malu tak malu gua makan jugak beb. adalah dalam pukul 5 baru jejak rumah cap ni. lapo tak menahan. hahahha. tak lunch lagi kot. aku bab makan mana boleh postpone.maaf 

coiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

dalam perjalanan nak balik melaka, dah bergilirgilir whatsapp dengan wechat gojez n kaknis. semua dah menggelupor lapar tunggu bila aku nak sampai. sebab aku ni penakut, aku suruh depa tunggu aku balik baru boleh depa mandi..selagi aku tak sampai kolej aku tak kasi dorang gerak pegi mana mana. muaahahhahah*ketawa macam naitann

sesampai je bilik, letak barang terus depa suruh siap siap nak pergi makan katanya..tapi sebenarnya nak obernight. hahhahahh

malam tu jugak kitorang tengok oblivion tapi rasa macam nak bunuh depa yang cakap cerita tu best gila.aku dah expect cerita tu sangat sangat best tapi hampeh betui..gua rasa cerita mami jarum pun lagi best tau! zzz

hari esoknya tu, hari isnin adalah gerak kerja sesikit. bincang tang tu tang ni pastu main main sikit tido.

maka hari yang ditunggu tunggu pun menyusul. rasa excited jugak memula kot dapat jumpa mana mana laki buat calon suami ke kan. hahahhaha
khairul aidura :)
tapi mood tu dispoil-kan sebab penat menunggu.. boleh tak macam ni? lama tau gua bangun bersiap subuh subuh tapi dorang sampai dah tengahari. terbatal niat semua. so terus macam takde napsu pandang dorang. kakakaka

biro dewan protokol. katanya
dah sementara tunggu tu banyak sangat masa terbuang, aku dengan yang lenlain pun dah jadi gonjeng,memanjang amik gambar. bosan cu ozzzz. tetiba rasa kita semua dah macam teletubbies. baju kaparat warna warni segala. hahah

petang tu lepas semua dah mencekik, lepas rehat sikit sikit terus angkut naik bas. kitorang semua pergi zoo melaka..lama gila rasanya tak jejak zoo ni. rasa eksaited kemain lagi lagi lepas dah tengok runningman episode 141 yang memang pasal zoo. 

zoo melaka cuoldz 
dah lah last aku pegi zoo masa berapa tahun tah so bila umur dah 20an lepastu pergi zoo, sekelip mata aku rasa macam aku ni baru 2 tahun. terasa bagai kanak-kanak semula. huaaaaaaargh. i feel young! teruja tahap maksimum masa tengok binatang binatang ni semua. adakah ini yang dinamakan cinta?*motip mi motip

lepas je entrance tu terus kitorang bergambar dengan ular,mampu kau! aku ni manalah suka benda benda lembik ni.sedangkan ulat gonggok pun aku boleh lari 50m dari kawasan sambil nangeh lagikan ular. tapi tak tahu mana datang keberanian tah aku boleh nak pegang ular besar ni. mungkin sebab dia besar? sebab baby snake memang aku tak sentuh lah.bapak gila babun punya geli.

masa dalam zoo tu, sempat berborak dengan abam baju hijau tu, haaa dia yang bagi makan dekat harimau buaya etc

masa dia bagi makan dekat si kecik*harimau hitam,dia cerita lah pasal binatang dalam zoo ni.baru aku tahu yang haiwan juga boleh obese, maigaddd! hahaha. kira geng lah ni? sebab tu jarang depa bagi makan ayam sebab ayam banyak lemak dari daging lembu. *mulai harini kena kurangkan makan ayam. fineeeee

lepastu boleh pulak dia memain dengan kecik ni.dok mengaum ngaum si kecik ni. aku tak tahu lah dia mengaum sebab suka ke marah ke. hahahha

tapi aku rasa aku suka harimau. angan angan nak bela harimau. boleh? sebab comel tengok dia makan daging ramli.hahaha. atau mungkin sebab jdt?kbye

tengah beronok beronok kitorang jenjalan, tetiba hujan turun. k terus semua lari nak keluar. macamlah hujan batu kan dia punya cemas tu.overrr hahahha

malam tu kitorang ada sesi diskusi, sebab aku jadi panel so tak adalah gambar untuk malam tu. hikhokkk

breakfast with my fav. secretary :)
forever buff (perak')
pagi esoknya kitorang breakfast nasi lemak telur mata! sedap sangat! yang si buff ni aku dah tak paham kenapa duk makan sengsorang je. weh gila sadis makan dikelilingi kerusi sengsorang..hahahh mata dah lah tak boleh bukak, kesian dah aku tengok
abam sengih, tata (nadim')
lepas habis je majlis penutup, terus main main amik gambar kenangan dengan rs n ydpkolej dari uitm sarawak ni. mostly yang datang memang semua orang sabah sarawak so depa nak bershopping maka habis penutup tu terus melencong ke bandar melaka.
sir awang (RS uitm sarawak) | mujid (YDP JPK Sarawak)
dataran pahlawan melaka :)
dekat DP, aku ajak bebudak ni pergi tengo 6D.teringin gila.. ini cita cita dari kecik sejak tengok mr.bean dolu dolu, aku memang nak sangat tengok 6D ni.hahhahahhaa. terima kasih lah dekat semua yang memakbulkan cita-cita aku ni.jyeahhh (!)

wuhahahhahahahhahha
masa dalam bas , aku tahu bebudak ni semua penat..semua nak tido..jahat ke aku amik gambar tido dorang dan publish dekat sini? tak kan.hahahahhahahah. yang tak boleh tahan mr presiden dengan puma.. puma tido sambil pegang air tin soya dia tu.mampu kau? tak jatuh pulak tu.hahaha. sorry korang! hahahha :P

lepastu kitorang semua singgah lunch dekat medan selera kbm..dan lunch kitorang masa haritu ialah pada jam 3-4 petang.naiseeeeee
luncheon at medan kbm

little brother, peter ;)
sesampai je kolej,terus masuk bilik terus tido..aku dah tak fikir apa dah dengan dura.penat siakkk. plus hujan pulak tu. kau faham tak kalau penat lepastu cuaca sejuk je..mana mungkin tak tido? hahahha. yang teruknya tido mati pulak tu.nasib masa maghrib tu tersedar jugak.

happy birthday bunga! welcome to the club :)
malam tu,kitorang obernight! dah habis program kan?hahah. dan dan 25hb tu birthday lin maka sambut sekali. disebabkan petang tu hujan, sedap je malam tu pekena mee celop dekat bukit beruang melaka.terbaik wehhh. ini sumpah sedap.  sambil prank dak lin ni.sumpah best sebab berjaya kenakan dia masatu. kakakakkakaka. aku ni memang pelakon extra yang berjaya lin xD

special thanks dekat SU kesayangan dinda, dura yang sudi turun walaupun tengah cuti sem! jelajah pun nanti dia ikut lagi. hehehee lefchuuuu :)

*motip entry tajuk kenyalang tapi banyak cerita pasal diri sendiri je? kbye

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!