Thursday, April 4, 2013

peperiksaan akhir (!)

Assalamualikum wbt..

aku dah tinggal lagi dua paper je lagi woi ! lepas ni merdeka lah aku dari cengkaman semester 4. woahhhhh! semester empat yang penuh dengan drama tangisan dan dengi! maigadddd.

nak dijadikan cerita seminggu sebelum study week, aku diserang dengi woi (!) bertuah punya nyamuk.. dalam banyak banyak manusia dekat lendu ni, aku yang kau pilih (!) hmm hmm. tak apa tak apa.. ini semua dugaannnn..

kongkengkongkeng cepat je dah nak habis semester empat.. sem depan dah sem akhir aku sebagai penuntut diploma ni.. huaaaa...siapa kata diploma ni ambil masa lama.. tak ada lah lama manaa. sekejap je.. ada certification pulak tu. ehem! jangan jelly jelly obennjuss uoldz :)

 mimi ! study ! mimi ! study ! *jeritversi yaya

next paper ialah killer paper weh ! mathematical statistics II . silalah hadap dengan tabahnya.. lepas tu kemain gap sampai seminggu untuk paper forecasting. kemain kan u aku susun jadual.. sangat cantik T__T

apa apa pun best of luck mimi (!) i know you can do it :)

mimiSJ 

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!