Thursday, November 4, 2010

3 idiot

salam semua! wuhaha. aku taleh lupa lah cerita 3 idiot yang baru aku tengok. fine. taw lah agak melampau sebab baru tengok cerita tu tapi okay lah kan nak tengok jugak! cerita dia sangat lah bagus bagi menghilangkan tension yang melarat di dada aku yang suci lagi murni ni. cakap lah tang mana slot cerita tu yang aku tak gelak? haa. memang takdelah kan. semua aku gelak. wehh. tekentot-kentot taw aku gelak. tak tipu punya. jadi barang sesiapa yang nak hilang tens anda tu sila sila lah merajen rajen kan kaki untuk g beli cd citer 3 idot tu. tapi aku ta payah rajen rajen sangat pun. citer tu aku pinjam dari pika yayang. yey! mekaseh yayang :) tak heran lah kan bila pika cakap dia dah tengok citer ni ulang 7 kali. sebab memang best gila! haha.
p/s: Amir Khan comel kot, miaww!

k lah mimi FULLSTOP
mood : saya tetap setia kpd Hongki :)


FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!