Thursday, November 4, 2010

bahangnya mula terasa!

bahang ape kaw cakap?
aishh.

spm

ta tipu ni.
kepala dah mula rasa sakit.
sakit yang tak mampu aku cerita kat sini.
nak kata pening bukan, dia macam berdenyut setiap masa
kalau nak tahu sekarang tiap masa kene letak minyak kat dahi
biar panas. lagi bagus
jadi jangan salahkan aku kalau muka ni berminyak tahap cipan zee okay!
wuhuhuh

bila nak hafal lagi lah kene letak minyak
semalam memang catat sejarah untuk aku
lepas magrib aku tido sampai pukol 8.40 pagi.
*ye aku tengah cuti
12 jam oke!

woah!
nampak tak betapa sakit kepala aku ni
tapi aku terima je
balasan ni tak study awal-awal
huhu

dan sekarang dah tak boleh tido
sebab dah overdo oh smalam tido
aiyakk!
nak study tak boleh masuk lak

erm, yang penting
tolong doakan kejayaan aku dan kawan-kawan aku
straight A+
amin.

mintak-mintak dimakbulkan doa aku

p/s: semalam masa tido mimpi dah dapat result, terkejut sangat bila tengok result aku dalam mimpi tu
2A3B3C. Ya Allah. mintak jauh result macam ni. huhu. tapi ade 8 subjek je pulak tu. nasebbb..  lepas tu aku mimpi top student peringkat negeri Tharishiny! dak kelas aku weh! woahh! scary kan aku punya mimpi? adehh

k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!