Tuesday, November 9, 2010

tiada kata

salam semua.
salam satu Malaysia!
yee haa! tinggal 12 hari nak SPM dan aku maseh lagi mengOnlinekan diri.
ade ke patot?
jawapan nya ialah
' memang patot. haha

^_^

harini aku tak nak membebel panjang cukup dengan menyatakan pendapat aku terhadap diri aku sendiri. lately, aku rasa macam nak padamkan  segala memory aku dengan mana-mana orang yang tidak sepatutnya aku jumpa di muka bumi ni. sebab orang-orang tu telah banyak memusnah + menjahanamkan aku daripada membawa aku ke jalan kebaikan, rasa kecewa bila mengikutkan sangat kehendak hati aku mase tu. yelah masa tu, zaman jahiliah, memang hidup rasa macam nak dikenali umum. nak seronok-seronok. darah muda. tapi bila makin lama aku bernafas kat bumi Allah SWT ni, semakin aku rasa

' banyak sangat kan dosa yang aku dah buat kat bumi ni, entah Allah SWT ampunkan ke tak dosa-dosa aku ni. menyesal dah tak berguna. orang kata nasi dah jadi bubur so tade guna lagi kalau dah terhantuk baru nak terngadah right?

yang hanya aku mampu buat sekarang ni cuma dekatkan diri dengan-Nya. mungkin mula-mula aku ni memang lah rasa terEXTRA malas Subhanallah lah kan. tapi bila lama-lama dia okay. dan Alhamdulillah, aku masih cuba untuk menjauhkan diri ni daripada benda-benda yang tak sepatutnya dibuat. dan dekatkan diri kepada-Nya. walaupun tak berapa, tapi mungkin ade kemajuan daripada dulu. Alhamdulillah

orang kata jodoh pertemuan ajal maut di tangan tuhan, jadi makin nak tua ni makin rasa takut pulak. herm, tulah dulu tak penah pikir pasal dosa pahala kan. main lenjan je. semua pikir nak seronok. kadang-kadang bila aku tengok budak-budak zaman sekarang ni, aku rasa macam nak cakap je

'jangan buat tu dek! nanti menyesal. seronok tu mase ni jelah, nanti kang dah tak dah, tak caye dah

hasih. boleh ke nak cakap macam tu? macam rock sangat pulak kayak nyah. aduy. ntahlah. aku pun tak berapa geti nak menasihat orang ni sebab aku sedar aku ni pun banyak kekurangannya yang masih tengah baiki, orang kata ape ek.. haa. under construction! haha. boleh eh macam tu? herm, tapi betol. aku memang tengah cuba nak berubah. berubah kepada yang lebih baik lah kan. takkan kepada yang lebih burok? aduy.

okay dah mi. kata nak bebel sikit je. haduy. dah semua.

k lah mimi FULLSTOP

mood : kembalilah ke pangkal jalan, Allah SWT tu maha penyayang, maha penerima segala taubat

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!