Thursday, November 11, 2010

hampir ke situ

salam. 
dap dap dup dup

ape tuh?
bunyik jantung aku tu
jangan gelak
aku sumbat hidung sorang-sorang dengan paw suri karang

^_^
mesti ramai budak same baye ngan aku, esh 17 tahun ye. bukan 37 tahun. tengah berdap dup dup dup pada waktu dan tika ni.mana tak nyah! tak sampai 2 minggu pun lagi kita nak amek pekse besa punya! tak lain dan tak bukan lagi lah kan, jadi di kesempatan ni aku nak wish wish kat semua budak-budak sekolah berumur 17 tahun yang lahir pada tahun 1993 dan akan amek pekse SPM bulan ni (november 2010)

' u olz! buat yang terbaik. jangan putus asa walaupun dah tak sampai wape hari je lagi ni kan? masih sempat lagi nak mengadap buku, biar dapat sikit dari tak dapat langsung ilmu. betol tak? so Good Luck semua :)

k lah mimi FULLSTOP

mood : haa esok UPSR punya result kuar! waa. tak dapat bayangkan kalau time aku pulak nanti. wut wut! tak nak datang bole? 

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!