Tuesday, November 30, 2010

berbunga

salam semua..
salam 1 Malaysia

^_^

harini spm kertas agama Islam. memang agak pelik rasa bila kena duduk jawab exam dalam kelas sebab exam moral and PI serentak so kami kena duduk dalam kelas. dan memang tersangat lah sejuk okay dalam kelas bila kipas betul2 bawah biji kepala ku yang comel ini. nak dijadikan cerita, sebelum masuk kelas kami kena tenguk kedudukan meja. pastu aku ni cek lah meja aku kat pintu A036. okay fine dok bakang. tak kesah pon sebenarnye. masa aku masuk tu memang dekat belakang tinggal 2 je tempat kosong yang lain semua dah penuh budak2 dah masuk.. aku masuk lambat sebab minah ni GELABAH kerana tak berapa buat persiapan untuk subjek agama Islam. baca satu hari dah habis semua bab tingkatan 4 & 5 untuk subjek ni (agama Islam) pastu lupa. haha, padan muka. pagi tadi baru kelam kabut nak baca balik, huhu.

eh cop! sambung cerita. pastu sebaik sahaja aku melangkah masuk kelas nak duduk tempat aku, alamak hati aku sangat lah berbunga + malu2 taik kucing di sini yer. OMG. nak tahu tak kenapa? hehe. minah gatal ni dapat duduk sebelah alveoli lama dia. sumpah tak tipu mula2 sangat tak selesa bila kena duduk sebelah dia jawab exam MULA2 jelah. hati bedebar2 kot. pasti nak pandang kiri pon rasa macam, ermm malu lah! wuhahahaha. geli mak cik. tapi bila dah masuk kertas 2 lepas tu terus berbunga2 hati ni + bersemangat sokmo jawab exam. hahahaha, geli mark! tak boleh bla kan.. tapi memang ianya menjadi kenangan yang cukup indah bagiku (ayat skema) boleh muntah sekarang!

k lah mimi FULLSTOP
mood :
hati berbunga-bunga!!! :)

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!