Thursday, December 2, 2010

:)

salam semua.
salam satu malaysia.

^_^
akhirnya 2 minggu sudah berlalu, sekarang tinggal paper chemistry & biology sahaja yang tinggal. lega jugak rasanya bila dah habis jawab 7 paper saat dan tika ini. yeah! shabas shabas! haha. dan kini di saat semua kawan2 aku sedang mentelaah buku chemist or bio aku maseh lagi mengonlinekan diri. wuhahah. aku memang macam ni . habit agaknya. lain pulak genetic aku dari dorang yang sebaya dengan aku ni. nak buat camne kan kalu dah sifat M menguasai diri. herm kepada semua budak2 batch 93 

' blajo2! SPM! aku takpe. haha. 

boleh kan begitu? semestinya boleh! malam ni aku nak tenguk tv sepuas2nya sebelum kene mentelaah biology esok pagi sampai petang seperti mana yang tertulis di jadual aku. jadual kena ikut okay bila dah buat! pengurusan masa yang efisien lagi berkesan! tak caya cuba lah! ngee:)

petang ni pulak dari tadi aku mentelaah internet, mencari gosip2 liar yang menyetan terhadap alveoli hong ki ku, OHH! aku sangat fanatik dengan dia. kenape eh? erm. sebab dia cute? mungkin! haha. dan suara dia sangat lah sedap kalau korang tak pekak lah.walaupun kau tak paham ape jadah dia nyanyi kan. haha!

lately, sebelum tido mesti nak kena dengar lagu maher zein! lagu dia sangat2 sedap. sampai lah buat aku tertido. disebabkan aku ni susah nak tido malam, kalau petang senang pulak menjalo kat tilam. haish! aku pon pening.. jadi aku dah jumpa alternatif terbaik dengan mendengar lagu2 beliau. sangat best okay! dia lah satu2nye orang yang boleh buat aku tido setakat ni :) wahh! sayang beliau, sejuk telinga dengar lagu2 beliau :)

dan tadi aku terjumpa satu artikel, eik! boleh ke nak cakap artikel? boleh kan jelah. pasal rahsia senyuman sebenar. dia kata;


"Tahukan anda bahawa suatu senyuman yang sebenarnya, dapat ditandai dengan munculnya kerutan-kerutan dipinggir bahagian luar mata. Apabila anda mendapati wanita melontarkan senyuman dengan tanda-tanda tersebut, wanita itu seungguh berasa senang, tidak berpura-pura. Untuk memahami keadaan sebenarnya si wanita,tidak cukup dengan sekadar mengamati bibirnya yang tersenyum, harus dilihat secara keseluruhan.. 

jadik lepas ni senang lah aku nak cam pempuan2 yang senyum2 ngan aku ni, ikhlas ke tidak, siap lah kalau takde kerut2 tu! haha. boleh tak macam ni? adekah telamapau kejam? haha. orang dah senyum pon kira okay kan. daripada tidak ni mula lah kau nak mengata. tambah dosa terus! haiyoo..

mandi ah mimi

itu dia, kakak ku dah menjerit. okay okay semua. aku habes kat sini lah yer. salam. doakan aku dapat jawab paper chemistry & biology dengan baik isnin n rabu ni yer! syg ko!

k lah mimi FULLSTOP

mood: senyum kan sedekah so senyum selalu :)



FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!