Saturday, December 11, 2010

2.JUSCO + LEPAKing@home sweet home nasyita

salam semua. salam salam 1 Malaysia (woo, patriotik okey!)

^_^

nak dijadikan semalam Decenber 10, 2010. aku dengan jaya dan bangganya plus kebosanan tahap cipanzee tiba-tiba teringat pulak yang hadiah nasyita kamal yang menyambut burfday nya before kami SPM pada November 18, 2010 belum dibeli. OMG. lupe siakkk! hehe.

lalu aku dengan comel dan gedik sikit sikit contact syazana adila yang comel lalu mengajaknya keluar lah cari hadiah untuk nasyita kamal. petang jam 5 lepas solat Asar terus sahaja meluncur laju laju ke tempat yang indah lagi damai mata memandang, JUSCO "err"

dan aku yang comel beserta syazana adilah pun berjaya lah sampai ke tempat berikut. yang lawaknya aku lupa sangat2 nak pikir nak beli apa untuk nasyita kamal ni kan. disebabkan dia suka katak katak hijau yang comel itu lalu aku pun tak bercadang nak cari katak lagi sebab kat rumah dia dah banyak katak hijau itu kan. jadi sempena YES+christmas. mesti lah ada potongan harga gila meroyan dekat jusco kan. aku pun bercadang dengan syazana adilah nak beli baju saja lah kan. senang. adalah dalam 5 helai baju yang kami pilih.. semua colour hijau. kale fav. nasyita kamal, tapi last2 terfikir

'tak special sungguh beli baju jusco,

haha. boleh tak macam tu? padahal baju2 aku pun termasuk inner wear semua cap jusco! haha. neng! nak dijadikan cerita pergilah soda. soda pun banyak jugak baju best-best. so cari punya cari. nak beli sesuatu yang seksi. haha. gila! tak tak. yang comel. zana pilih. tapi tak amek gambar pulak. takpelah kan. kata hadiah tak payah tunjuk kat sini. ceh ceh. hehe.

daripada beli bra untuk nasyita kamal. ingat nak beli bra tau nas! haha. bila syazana kata tak ade colour merah terus tak jadi? boleh tak?

lepas dah beli hadiah nasyita terus pergi MPH. cik akak ni nak beli novel. bosan kan? cuti tanpa sekolah. wuhaha. dan novel tu pulak aku dah habis baca dalam masa setangah hari je? wuhaha..nampaknya kena beli novel baru ni. hohoho

tiba-tiba before nak keluar jusco, kakak aku kol suh beli miKuning+kuchai. OMG. kuchai? aku ni bab sayur memang lemah sikit. tahu makan tapi tak pernah nak tahu nama. hehe. kakak aku suruh tanya syazana kan, malangnya si comel ni pun tak tahu jugak! prap!
lepas aku tahu lah jugak kuchai yang panjang2, sat lagi ade dua yang panjang2 sayurnya kan. satu ade akar satu takdak. menggelupur aku nak teka yang mana. zana kata

'jum tanya makcik-makcik kat sini. mesti dorang tahu kucai yang mana

aku kata

'malu kot......

last2 contact akak aku. pastu main amek je. pastu betol! haha, bangga tak bangga mak, nyah! dalam kerata zana ajak terus hantar hadiah nasyita ke rumahnya di TSP. ok finee. aku ikut je. hehe. sesampai di hadapan rumah nasyita kamal. mulalah jejak kasih bermula, macam dah lama tak jumpa je kan lagaknya. haha

betapa bertuahnya aku dengan zana sebab dekat rumah nasyita. ada makanan! roti jala! macam tahu-tahu je aku dengan zana memang nak makan. hehehehehhe

lepas lepak-lepak sembang-sembang adelah dalam 1 jam kat rumah nasyita. last-last sampai rumah dah maghrib.

NI ADE SELTKAN FUTO$ :)














k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!