Saturday, December 4, 2010

study lah sangat

salam semua. salam satu Malaysia :)

^_^

woahhhhhhhhhh! tensen tensen! dari pagi sampai petang baca kimia sahaja. pecah otak mak cik ye anak2. malam ni pulak nak baca biology tapi bahang keMalasan yang melampau menjana diri. nak buat camana lah kan. hohoho.

nak dijadikan tadi tolong kakak aku masak. lawak weh! boleh pulak dia tak dapat beza garam dan gula. aku memang dah gelak tahap gaban dan dan dah kan, mase tuh nak masak sambal tumis jadik dia nak masukkan lah GULA lepas masuk garam. tibe2 aku yang tengah menyibuk ni cakap lah;

'kak tu bukan garam ke?

akak pon rase

'alaaa. garam! puihh!

pastu kitorang pergi kat balang2 tempat simpan gula & garam pastu kakak kate

'sape tuka tempat garam ngan gula ni?

aku dah gelak tak ingat dunia dah. hahaha. pastu tadi lepas mandi kakak cakap orang kata kalau masak termasin ni tanda2 nak kahwin. oi kak! nak kahwin sangat kah? aduy (takpe lah tak sabar nak renjis renjis! wuhahahha)

mase petang tengah baca2 buku kimia, tiba2 aku TERberangan2, macam mane nak pergi kerja nanti sebab aku tenguk ade seorang cikgu/pengawas SPM pusat aku ni melaram gila wak! nasib cantik.. kalau tak? aduyai. sakit mata nak jawab SPM. haha. boleh tak camtu?

tengah2 berangan tiba2 idea jahat muncul. aku pun pergi lah selongkar barang2 makeup akak aku. dengan kebijaksanaan aku melukis aku tibai lah warne2 kat muka ni, dah hasilnye.


tadaaa


saje tiru cover girl majalah pe tah,jangan muntah okay! haha
 pastu lepas dah amek2 gambar baru perasan,

'ish, aku ni tak belajo dah ni!

tenguk jam dah pukol 6.30 ptg. wuhahahha. sengal tak sengal bahana berangan ni. aduy. dah 6.30 nak baca ape lagi kan. jadi benti lah mentelaah. yeay! hahahaha.

pastu sekarang tenguk jam dah pukol 9.00 malam. bila nak belajo mak cik!!! okay aku off. aduy

k lah mimi FULLSTOP

mood : jangan tiru macam aku!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!