Tuesday, December 14, 2010

satu impian

salam semua. Salam 1 malaysia.

^_^

cuti-cuti ni. rasa bosan sangat.. tiba-tiba semalam terdengar lagu satu impian- dayana IK. amboi amboi. menyegat jiwa tiba-tiba. ehem!  haha. geli tak geli. tapi serious ntah kenapa aku tersuka pulak lagu tu. simple tapi best :) well, SYABAS adik dayana sebab dah berjaya menawan hati akak kau ni haa dengan lagu 1 impian tu :)

sampai laa ni lah asyik memekak sorang-sorang nyanyi lagu tu. bajet suara dah sedap lah kan, ahahha. sampai naik hafal dah lirik dia. mana tak nya asyik repeat je banyak kali. gila tak boleh nak hafal? tapi hafal biology susah pulak nak lekat walau dah ulang2 banyak kali! neng!

ni ha aku selitkan lirik lagu 1 impian ni. well kalau nak dengar pergi lah cari sendiri ye? ngee:)

Di sini aku mencari ,
Akhirnya aku temui ,
Kuntuman asmara berbunga di hati ,
Engkau dan aku berjanji , 

Dan ternyata sudah ,
Apa yang dicinta ,
Terbalas ,
Tanpa ada dusta

Dan terusik hati ,
Berserak rasa ,
Sebalik , 
Kilauan mutiara ,

Inilah erti pengorbanan ,
Kasih yang kuberikan ,
Kisah hidup yang masih panjang , 
Ku cari jalan kesudahan ,

Satu Impian ...

sebenarnya.. jeng jeng jeng, lagu ni ada kena mengena dengan hidup aku sekarang. OPSHH! haha. malas nak story panjang-panjang so fahami sahaja bait-bait lirik lagu ni, jangan banyak bunyik! haha. lepas tu

'lu pikirlah sendiri

k lah mimi FULLSTOP

mood: rasa bahagia :)

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!