Tuesday, December 28, 2010

6.makan@saujana+kotaiskandar

salam semua, salam 1 Malaysia.

Gembira tak terkata sebab dapat

1.shopping shawl comel-comel
   (aku suka kedai idaman hawa collection kat angsana, agak murah+cantek! sangat berbaloi okay! )

2.beli cardi + shirt di MNG.
   (Y.E.S. kan sekarang, so apa salahnya membeli-belah kan? HAHA)

3.beli shirt comel Voir

thank you mama & abah! muah muah sikit, hehe :) nanti nak beli kasut pulak eh? ngeee!

^_^

bertempat di kg. pendas, gelang patah ada lah satu restoran ni. nama dia restoran saujana. dia hidangkan makanan sea-food-yang-best-jugak-lah-kan. hehe. taklah. sedap okay! aku baru pertama kali makan kat saujana ni sejak umur meningkat. abah cerita kecik-kecik dulu pernah je makan dekat sini cuma aku ni mana nak ingat, ntah umur berapa tahun kan? 1/2 tahun gitu. hehe



aku memang fobia sikit tang pijak titi kayu ni, bukan apa. aku selalu masa kecik-kecik disogokkan dengan cerita-cerita tak bertauliah daripada kakak aku yang katanya boleh reput lah patah lah kalau pijak titi kayu papan tu. so sampai lah dah muda remaja ni terbawak-bawak haa, memang scary! HOHO. tolong jangan gelak atau aku akan sunat kau. berapa kali jugak lah aku terjerit sebab ada kayu tu dia tak kukuh pastu bila aku terpijak dia macam nak patah! OMG! takut siottt

permandangan dekat SAUJANA ni memang mendamaikan jiwa dan mententeramkan hati dikala luka lara. HAHA. skema ting tong jugak aku ni kadang-kadang. aduy! tapi memang bestul, permandangan dia aku bagi 8/10 :)




sebenarnya parents aku saja belanja makan kat sini sebab kununnya hadiah untuk adek lah dapat 9A. tak habis lagi kan. HAHA. tapi bagus lah sebab aku pun dapat tumpang berkaki-kaki kan? hehe. bab makan sape boleh tolak? betul tak?

selepas kenyang melantak makan-makan, kami pun pergi menyinggah ke kota iskandar. tak siap lagi tempatnya tapi adalah beberapa bangunan yang dah siap dan boleh dilawati.


akhirnya, aku dah geti amek gambar orang terbang! yeay! HAHA
 pada pendapat aku, kawasan kota iskandar ni memang sesuai untuk aktiviti potosut potosut ni. tapi sape-sape yang lagi mahir mengambil gambar mesti dapat cari angle baik punya. aku ni apalah sangat kan so gambar pun tak berapa nak menjadi (cantek). HAHA

tak sabar nak tunggu projek-projek iskandar ni menjadi :) nanti boleh jalan-jalan sokmo. hehe

nak tulis panjang-panjang pon rasa kemalasan tahap tenuk jadi

mimi FULLSTOP ya? :)

note: aku tak geti makan ketam sebab tiap kali makan mesti jari cedera parah kronik segala. HAHA
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!