Friday, December 10, 2010

1: Repunzel,a Tangled Tale

salam semua. salam satu Malaysia :)

^_^
mood baik nih. sebab ape. sebab baru dapat tengok cerita kanak2 yang digemari warga tua macam aku ni. haha. hello! belom tua oke, so aku dengan adik-beradik nasyita kamal (bestie) keluar lah pergi menonton cerita a tangled tale ni. nak dijadikan cerita. petang Disember 09, 2010 (semalam), aku ngan nas borak2 kat fb. pastu dia pon ajak lah tuan hamba ni join dia tengok movie malam tu desebabkan tuan hamba ni punya lah bosan duduk rumah. sila-silap boleh pengsan sampai terberanak duduk rumah je kan.. terima kasih yer nasyita sayang :) sebab hajak haku ni pastu belanje pulak tu.. oh bertuah aku dapat bestie macam kau. tak bertuah kah aku kalau nasyita tak belanja tika itu? haha,

jadi movie pukul 8.15 malam. dan aku ni punyalah excited lepas je solat maghrib terus bersiap. fuhh. taknak lambat kununnya.. sat lagi pergi pukol 8.10 jugak. haha, tapi sampai-sampai cinema pukol 8.15. masuk2 terus duduk sekejap dah mula. haa. kan jimat masa. tak payah nak duduk2 bosan2 lama2 kat dalam tu kan nak tunggu citer mula. hehe :)

cerita yang sangat menarik. tah kenapa aku jadi excited sangat tengok cerita repunzel ni. sebab aku nak jadi macam dia kot, wah! perasan kan, bukan ape senang nak libas penjahat.. guna rambut je oke? pastu nak angkut orang pon boleh guna rambut je, astu dah lah princess. dapat duduk kat castle! awww! best oke! rambut tak gugur (wtf!) pengaruh kuat! haha

dalam tu boleh mati kekerasan aku. aku tak tau lah dia pasang air-cond berapa rendah kan degree dia. kalau kat umah aku 16.. aku rasa dia pasang 10 je ni. bapak lah... sejuk gila. no woner couple belakang seat aku peluk bukan main lagi! iish2. maksiat mata ni. haha, naseb tak jerit


'hoi, get a room lah!

aku pulak yang malu tengok depa. dah ler budak2 ramai. ish3. cerita dia 1 hour 50 minutes. boleh lah kebekuan kan, hehehhe. keluar je cramp nyah! kaki ku,, owh dah tak rasa macam ade kaki dah time tu. ayooo. kaki hilang!

overall. best uols! rugi kalau tak tengok citer ni :)

tuan hamba ade selitkan 3 futo$, silalah tenguk


sibs yang comel :)



with nasyita kamal :)


after watching the movie :)

k lah mimi FULLSTOP
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!