Monday, December 6, 2010

aoi hosokoawa

salam semua. salam satu Malaysia :)

^_^

saje mengonlinekan diri hari ni sebab nak beritahu

'oi!!! rabu ni paper last aku! haha

jangan jealous okay! dan ape kene mengena dengan tajuk entry ni? saje nak bagitahu aku ni terlampau 'rajin' nak membaca buku biology sampai terbukak satu site ni name dia blogthings. aku pun saja lah main2 game dia pastu ade game pasal nak tawu nama jepun kita. eh eh.. korea takdak keh? huii. tapi buruk siot nama aku dalam jepun, nasib aku orang Malaysia. nama aku sedap sikit. ngeee!

nahoko gajo : mimi
aoi hosokoawa : mimiSAJA

wah, enjoy baca nama jepun aku.. sat gi aku cuba lah masukkan balik nama2 tu, jap lagi kuar nama lain pulak. weh, penipu punya web! cess! wat penat je gua main-main! tau study je! (tak tak! nak tido :)



k lah mimi FULLSTOP


mood: kenapa walau lagi satu paper tapi rasa macam ada lagi sepuloh paper nak kena jawab! warghhhhh!!!


FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!